SemikolonP Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) I et .bat-script har jeg tenkt å legge inn sånn at i en evig loop skal maskinen etter et visst anntall sekunder komme med diverse sitater (fra ukjent_bruker ). Omtrent sånn skal det se ut: :loop echo Vi pleier å få som forventet *vent x anntall sekunder* echo Det mest verdifulle talentet en bruker kan ha er å aldri bruke to ord når et ord holder. *vent x anntall sekunder* echo Frykt ikke, det tapte vil betale seg selv min venn. *vent x antall sekundet* goto :loop Endret 19. september 2006 av :P Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 dette er nok ikke mulig i vanlig bat, men kan enkelt gjøres i c++, kan gi deg en fil når jeg kommer hjem, evt lage hele greia i den fila for å gjøre det enkelt... er ihvertfall ikke noe jeg vet om som kan gjøre det, og jeg har prøvd en del... Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 prøv denne: @ping.exe 127.0.0.1 -n x -w 1000 > nul Her er x antall sekunder, er ikke 100% sikker på at det fungerer men du kan jo prøve... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå