Solefald Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 som topic seier=) eg syns det er en av dei vakraste sangane som er laga, den har en vanvittig sjel i sangen, og vokalen får fram følelsane i sangen sånn at du nesten kan ta å føle på! mesterverk! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 *Høre på...* Veldig fin låt, det er det ingen tvil om, men ikke verdens vakreste. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Sangen er helt enorm. Var virkelig en opplevelelse å høre Danny spille den live i Trondheim. Teksten treffer meg så altfor godt. Endret 19. september 2006 av qweac Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Sangen er helt enorm. Var virkelig en opplevelelse å høre Danny spille den live i Trondheim. Teksten treffer meg så altfor godt. 6895669[/snapback] du har hørt dei live ? not bad.. sangen er enorm ja=) en kompis fra england.. han bur ikkje så langt unna liverpool..han har vært på snart 20 konserter med dei sia dei begynte. og kjenner dei..nesten så eg får lyst å reise dit og få et møte..hehe Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Sangen er helt enorm. Var virkelig en opplevelelse å høre Danny spille den live i Trondheim. Teksten treffer meg så altfor godt. 6895669[/snapback] du har hørt dei live ? not bad.. sangen er enorm ja=) en kompis fra england.. han bur ikkje så langt unna liverpool..han har vært på snart 20 konserter med dei sia dei begynte. og kjenner dei..nesten så eg får lyst å reise dit og få et møte..hehe 6896810[/snapback] Har sett Danny live. Han hadde solokonsert i Trondheim i vår engang. Spilte stort sett bare Anathema låter, men også noen covre. Var en super opplevelse! Hører rykter om at han skal dit igjen midt i oktober. Hvis det stemmer skal jeg garantert dit! Ok, kult. Vil også møte de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå