Sargent Fire Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har microplex sluttet å selge de vanelige kald katode? Nå har de noe som heter Sunbeam, hvis de har byttet ut er disse like bra? Mvh, Sargent Fire Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Det får du svar på i løpet av kort tid - jeg får noen til test på http://www.overklokking.no snart. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 det er flott at mp har byttet ut de gamle. nå kan man trikse og mixe med farger og lengder uten problemer. :-Þ Lenke til kommentar
Laka Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Flott jobb av Microplex ja :smile: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 jeg gikk runde med planer om å kjøpe et par kalde katoder til å sette inn bak grillen på mitt chieftec midi tower. og så tenkte jeg på at jeg måtte klippe av ledningen, tre den gjennom viftegrillen bak gitteret, og så skøyte den sammen igjen. tungvindt! men så kom microplex med sine kjøp-klips-triks-og-mix katoder slik at man ikke trenger å klippe av noe som helst. verden blir mer og mer genial :-Þ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå