Ratleto Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Kan noen fortelle meg åssen jeg finner ut av hvilken revisjon/versjon en PCI-port på et hovedkort har? Sliter med 2 helt forskjellige nettverkskort nå (ett trådløst, og ett gigabit). Gigabit-kortet sliter i en AMD 1 GHz-maskin (HK er Asus A7V-E). Trådløstkortet sliter i både en maskin på 400 Mhz og 1,4 GHz. Sistnevnte er et HK fraMSI, MS-6342. Mistenker altså kortene for å kreve en for høy PCI-revisjon, men har leita vettet av meg nå, og finner bare ikke et program e.l. som kan fortelle meg det jeg trenger... Hjelp! Edit: Gigabit-kortet funka forresten i Fedora Core 3, men ikke i XP! Og fant manualen til Asus-HKet, og det har PCI rev. 2.2. Endret 18. september 2006 av Ratleto Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 *bump* Vet det ikke er gått 24 timer, men det ble skrevet utpå natta, så jeg tror kanskje ikke så mange har fått med seg innlegget? Moderator får gi meg en advarsel (min første!) dersom det er for ille med 10 timer for lite ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå