bowelripper Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Jeg har høyttalerne Dell A225 som jeg skal bruke til en bærbar. Den bærbare har imidlertid ikke standard lydutgang (headphones-utgang, ja, men den er vel ikke beregnet til høyttalere?), så derfor bruker jeg USB-kontakten til høyttalerne isteden. Men når jeg kopler dem til, skjer det ingenting. Kommer ingen lyd i dem (bare i den bærbares interne høyttalere). Hvordan skal jeg installere dem? Endret 18. september 2006 av bowelripper Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Må vel ha ett lydkort da. Hvis det ikke er det i høyttalerene, siden de er usb burde det jo være det Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Manualen til høytalerne finner du her: http://support.dell.com/support/edocs/acc/...ng/A225_USA.pdf (Den er ikke veldig stor) Har du testet de på en annen maskin? Det fulgte ikke med noen drivercder? Hvis du sjekker i enhetsbehandling som du finner ved å høyreklikke på min datamaskin så burde den stå nevnt under USB-enheter ett stykke nede på listen hvis datamaskinen har fanget de opp. Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Etter å ha sett på manualen, skjønner jeg nå hvordan de fungerer. De skal koples til headphones-utgangen, men også til en ledig USB-port for å få strøm ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå