melsom Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Hei! Jeg fikk min nye Dell i640m for et par uker tilbake. Stadig vekk har jeg opplevd at maskinen rebooter, uten noen form for blåskjerm eller noe, samt at maskinen fryser til tider. Har kjørt alt av diagnostics tester (programmene til dell, samt andre som memtest86 o.l.) men ingen av dem har funnet noe! CPU Temp ligger på rundt 28-35 og Harddisk temp på 38-40. Dette er da ikke unormale temperaturer i det heletatt. Noen som har noen idèer? Edit: Har også forsøkt reinstalleringer med dell's recovery partisjon. (Maskinen rebootet også helt ut av det blå med en fersk install de første dagene jeg hadde maskinen uten at jeg tenkte noe mer over det). -- Melsom Endret 18. september 2006 av melsom Lenke til kommentar
melsom Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Anyone? Beklager bump. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Anyone? Beklager bump. 6892783[/snapback] 24 timer mellom bump....... Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 kan være et ram-problem... prøv å nappe ut ene rambrikken dersom du har 2... Lenke til kommentar
melsom Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 kan være et ram-problem... prøv å nappe ut ene rambrikken dersom du har 2... 6893149[/snapback] Har kjørt 12 timer med memtest86-testing.. burde ikke dette ha funnet noe dersom det er problemer med rammen? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Prøvd Ad-Aware evt. viruskontroll? Lenke til kommentar
melsom Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Prøvd Ad-Aware evt. viruskontroll? 6893918[/snapback] Jepp. Dette skjedde forøvrig dagen jeg pakket opp laptopen også, men tenkte ikke noe mere over det. Har som sagt reinstallert flere ganger fra recovery partisjon. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 I så fall er det vel en helt klar reklamasjonsgrunn. Ring Dell og send maskina tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå