deleder Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Trådstarter fikk sin første tråd stengt, og prøver igjen. Dette er det første innlegget i den nye tråden. Skulle bare si at moddizen som lizzm stengte tråden min må slappe av litt azz. Chill lizzm, kk? Og du som kalte meg dum... ikke nok IQ til å skjønne sarkasme. ..... Tror den sure moddizen stakk nå. Lenge siden jeg har ledd så mye. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Rimelig morsomt men frustrerende. Man burde lære etter at 1. tråden blir stengt hehe Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg er gangsta, sånn er det bare. Når du er gangsta må du holde et viss image lizzm. Hehe.... Snarere en fjortiss med komplekser spør du meg :!: Lenke til kommentar
Mit Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg lo sinnsykt når jeg leste de to trådene der, herregud for en unge, ikke kan han skrive forståelig norsk heller. men det er vel sånn det er med mini-gansta-unger Lenke til kommentar
wilai Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Det kalles Wannabe Gangsta !! het han ikkje ArizarD? vist det er han, så skryte han enormte mye på wow- avdelingen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=634233&hl= Endret 18. september 2006 av wilai Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Han har vel ikke skjønt at "zure moddizene" ikke bare stikker og blir borte på dette forumet Forresten, skal man vel ikke henge ut folk med navn til spott og spe, er derfor navnet er fjernet fra quoten i førsteposten, husk. Endret 18. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Kanskje "Wannabe fjortiss" er mer passende Edit: Ikke noe vondt ment om fjortisser generelt! De aller fleste oppfører seg heldigvis langt bedre enn denne tragikomiske figuren... Endret 18. september 2006 av trn100 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er ikke særlig kult å være wannabe fjortis hvis man er over 20 heller da. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Er ikke særlig kult å være wannabe fjortis hvis man er over 20 heller da. 6891649[/snapback] Er han over 20? Edit: hmm, det var kansje et litt teit spørsmål når jeg tenker etter Endret 18. september 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Dette utvikler seg til en tråd hvor en bruker både blir flamet og uthengt. Tenk først, post etterpå. Personangrep tollereres ikke på forumet og netikketten er også ganske klar; Husk at selv de som bryter retningslinjene er beskyttet av retningslinjene igjen og ved utskjelling av disse risikerer at du selv kan bli advart eller i verste tilfelle utestengt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg