Marzo Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har funnet dette kamera og er spent på om noen kan si meg noe om det? Lurer også på om det er mulig for å ta det i bruk? Om det enda eksisterer film til det? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er vanskelig å tyde noe tekst på bildene, så hadde hjulpet hvis du skrev hva som står på kameraet. Det ser forøvrig ut som et plateformat, dvs at det hører til under storformatene. Dette er formater som er enkle å få tak i på postordre, eller hos en proff faghandel. Dyrt å bruke, men en herlig kvalitet som du ikke kan få med mindre formater. Det er som sagt slik det ser ut som for meg, men jeg kan ikke uttale meg med sikkerhet. Det jeg (nesten) kan uttale meg om med sikkerhet, er at du får tak i film til det. Ta det med deg til en gammeldags fagsbutikk, eller spør gutta som driver med storformat på foto.no. Da tipper jeg du får svar om hvilket format det er, og hvor du får tak i film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå