Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ny PC med selektiv høy ping

Anbefalte innlegg

Heisann, hadde håpet jeg kunne fått litt assistanse her:)

Jeg har nylig bygget min første pc, 4600+ AMD, M2N32-SLI deluxe nForce 590 SLI, socket AM2, 2 GB corsair 800mhz ram og XFX GeForce 7900GT Extreme.

Jeg spiller en del World of Warcraft, men etter jeg fikk denne PCn har det ikke gått så bra. Det er helt umulig for meg å spille mello 14:00 og næremere 00:00 pga av sinnsyk høy ping ( kan variere fra 1500-15000ms). Jeg har prøvd det meste som min ekspertise tillater, som å re-installere spillet, slå av Anti-virus programmer og å følge instruksene fra leverandøren av spillet.

Alle driver er oppdatert på maskin og chipsett.

Internett forbindelsen min er 3000 kbs inn, og ca 400kbs upload. Bruker modem med cabel.

For meg virker det som jeg sitter i en kjempekork midt i en flaskehals, men det merkelige er at det bare gjelder WoW. BF2 går som en drøm, uten lag og andre problemer.

- er det nForce nettverks kortet som ikke er kompatibelt eller for nytt til at det fungere som det skal?

-Noen som vet hvordan det skal konfigureres slik at dette kan bli bedre for meg?

-kan det ha noe med lytteporter å gjøre ( f.eks om jeg trenger flere lytteporter, og isåfall hvor setter jeg opp flere)?

Håper på hjelp. På forhånd takk :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...