hdanielsen64 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Satt og snakket med en kompis angående dette, i og meg at alle billettene var utsolgt. Han mente at dette kun var et billig salgstriks, og at det var masse billetter igjen, som blir lagt ut senere. Noen sm vet noe mer om dette? har de gjort slik tidligere? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Satt og snakket med en kompis angående dette, i og meg at alle billettene var utsolgt. Han mente at dette kun var et billig salgstriks, og at det var masse billetter igjen, som blir lagt ut senere. Noen sm vet noe mer om dette? har de gjort slik tidligere? 6891296[/snapback] Jepp, de har dratt den der år etter år. Kommer flere. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 De legger ut flere 1. november Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Jeg er klar over at det kommer flere. Men hvis dere skulle gjettet, hvor mange av billettene er faktisk solgt hittil? 10%? 50%? 90%? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg er klar over at det kommer flere. Men hvis dere skulle gjettet, hvor mange av billettene er faktisk solgt hittil? 10%? 50%? 90%? 6891580[/snapback] Du spør om tipping, og jeg tipper: 60% Tror jammen jeg kjøper billett snart jeg også. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hørt rykter om at de har solgt 3000 billetter, altså 30%, men vetkje om det er å stole på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå