eatshorts Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hvilke brebåndstilbud finnes det i stavanger omegn(spesielt randaberg) som kan være interresante? Tenker da ikke på telenor og NGT Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 http://www.lyse.no Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Ellers har vel chello og bluecom noe.. Men Lyse hadde vært fett.. Jeg er irritert på dem, bor på Hundvåg, og de stoppet utbyggingen rett borti gata her.. argh. går det an å ha mer uflaks ? Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg og bor på Randaberg, har en litt merkelig sak her. Alle naboene min har adsl tilgang. men ikke jeg.. Nextgentel lover og lover at dem skal bygge ut denne hekkans sentralen. Pluss dem har utsatt leveringsdatoen 2 ganger.. er temelig pist.. er snart lei dem.. så jeg venter på lys.. Nesten like uflaks som deg Dumbo.. :sad: Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg bor på grødem. Venter på bredbånd fra NGT. Har ventet snart ett år og begynner å bli rimelig lei. Hvis dem ikke får dette opp på den datoen som er satt (uke 49 2002) så vet jeg ikke hva jeg gjør! Kunne også tenkt meg Lyse, men det blir vel en stund før dem får fingen ut her ute:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå