Gå til innhold

HW-Lan 06: Seatmap for HWLAN 06 - 3 dagers billetter


Darth Reidar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det blir en ledig plass ved siden av oss... Kan det bli mulighet for å bære den siste nerden dit i smug?

6919184[/snapback]

 

Fy faen så ræææva system dere har lagi med 3 dagers biletter. En venn av meg kjøpte det fordi han kunne ikke være med på flere dager enn det(han er borte de første dagene i ferien). Også nå kan vi faen ikke seate han sammen med venna sine. Nå må han plutselig sitte viggo på rad 17 eller 18? Dere er faen meg skutt i hue hele gjengen. Vi har sendt mailer til en admin av lanet som skulle svare på generelle spørsmål ved lanet. Vi sa til og med akkurat hvilket sete vi ville ha han i. Men den idioten har faen ikke svart noen av oss engang( en kar fra gamer.no ). Det kunne dere advart oss mot mye sterkere før lanet for han vil ikke engang komme hvis han må sitte viggo aleine på "rad 17 eller 18". For å få bedre system over oss? nei bare for å være drittsekker sier nå jeg. Kan NOEN som leser denne gjøre no med det, så ta å send en mail til:

[email protected]

 

-ToAsT

Lenke til kommentar

Duh, ro ned da :wee:

 

Dere er faen meg skutt i hue hele gjengen.

tøffen.

 

Vi har sendt mailer til en admin av lanet som skulle svare på generelle spørsmål ved lanet. Men den idioten har faen ikke svart noen av oss engang( en kar fra gamer.no ).

Det kan hende han ikke svarer pga. han har det travelt, tenkt på det?c

Det kunne dere advart oss mot mye sterkere før lanet

Der er jeg litt enig..

For å få bedre system over oss? nei bare for å være drittsekker sier nå jeg.

Hvorfor skal vi ville være drittsekker? Det er en løsning vi gikk for pga. bedre oversikt over hvem som skal hjem på fredag f.eks., så de slipper å løpe rundt i hele hallen og se etter av hver eneste har dratt igjen(sist jeg hørte). Det har vi rett og slett ikke tid til, det må du og skjønne.

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Duh, ro ned da :wee:

 

Dere er faen meg skutt i hue hele gjengen.

tøffen.

 

Vi har sendt mailer til en admin av lanet som skulle svare på generelle spørsmål ved lanet. Men den idioten har faen ikke svart noen av oss engang( en kar fra gamer.no ).

Det kan hende han ikke svarer pga. han har det travelt, tenkt på det?c

Det kunne dere advart oss mot mye sterkere før lanet

Der er jeg litt enig..

For å få bedre system over oss? nei bare for å være drittsekker sier nå jeg.

Hvorfor skal vi ville være drittsekker? Det er en løsning vi gikk for pga. bedre oversikt over hvem som skal hjem på fredag f.eks., så de slipper å løpe rundt i hele hallen og se etter av hver eneste har dratt igjen(sist jeg hørte). Det har vi rett og slett ikke tid til, det må du og skjønne.

6929370[/snapback]

 

"DJ Ovin" ro ned? Dere har jo plassene til de forskjellige. Dere kan spørre om å se biletten ellerno. Hadde du likt å sitte midt i en gjeng med ukjente når du vil dit med venner eller? Faen folk vil faktisk refundere biletten sin og få tilbake penger pga møkkasystemet deres. Vi spør om det er mulig å sette venner vedsidna hverandre og dere prøver ikke akkurat finne et bedre system for detta. :mad: Håper du hadde likt situasjonen de som har kjøpt bilett er i. Se på hele threaden dere har laget da DJ Ovin. Kun sure mennesker! Hva prøver du å forsvare? detta suger max!

Lenke til kommentar
Faen folk vil faktisk refundere biletten sin og få tilbake penger pga møkkasystemet deres. Vi spør om det er mulig å sette venner vedsidna hverandre og dere prøver ikke akkurat finne et bedre system for detta.

For det FØRSTE, det er ikke vårt system. Det er Partyticket sitt, og det er mange som ikke har så gode erfaringer derfra, vet ikke helt hvorfor de valgte det. Men partyticket er ikke akkurat noe bra system (syns jeg), skulle gjerne ha sett noe litt bedre til Hw-LAN 07.

 

Og hvis du ser her;

Beklager mitt sene svar. Litt hektisk...

Det er et par funksjonaliteter jeg savner rundt PTN som vi må se på til HW LAN 2007. Fubar er informert og løser dette. Regner med han vil svare deg her på forumet.

, så prøver de faktisk å ordne opp i dette. Se i Denne Tråden for fremtidig info. Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
kanskje ikke alle i gjengen kan komme på onsdag da....vi er 5 stk som reiser...men en kan ikke komme før på fredag...teit hvis han ikke kan sitte sammen med oss andre...det blir jo ikke det samme :S

 

men vi bare tar og holder av plassen vi...hadde du giddet og satt deg i midten av en gjeng som kjenner hverandre...gøy med det da? nei ikke sant...

i rest my case

6911620[/snapback]

 

 

vel men hvis det er noen andre med Fulltidsbilett har resservert seg plass vedsidenav deg der du hadde tenkt og holde av plass til din venn så nytter det nok ikke og holde den av desverre pga den er resservert til noen andre som har betalt for den plassen.

 

det smarteste er å sammenkjøre bestillingene så alle får plass vedsidenav hverandre :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar

Greit nok om folk blir frustrert, men flere som ignorerer retnignslinjene vil få sine innlegg slettet uten videre varsel. Refererer da spesielt til #1 og #2 :)

 

Så håper folk klarer å holde en saklig og konstruktiv tone fremmover.

 

Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...