Gå til innhold

hvilken båt bør jeg kjøpe


mads16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett ikke kjøp båt i Egersund hos Hovland Båt, er det noe galt i ettertid så må du krangle i all evighet med dem. Det har jeg erfart nå :love: Kjøpte en Yamarin 4730 for snart 3 år siden, med en BK henger. Etter 2 år datt hjulet på hengeren av, og nå påstår Hovland båt at hengeren ikke tåler vann. Sjekk forhandler nøye før ditt kjøp :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
post-118035-1167519341_thumb.jpgNå er det da ikke noe som heter ¨billig båt¨:whistle:, men en av de absolut tryggeste og minst bensin brukende båtene er RIB. De gar det beste 2 tingene fra 2 type båter. den har luft pongtongene til en gummi båt som gir den maksimal stabilitet, og plastik bunnen fra en plastik båt, da går detann å ha en meget skarp V bunn. Og det de fleste tenker er at det er jo bare å stikke hull på den så synker den oe som ikke er sant. :thumbup::thumbup:

post-118035-1167519376_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg ville absolutt vurdert With Drommedille. Linken er bare ett eksempel, da du allerede har motor. Denne går utrolig bra, og neste sommer burde være i boks med en slik en!

6930668[/snapback]

 

 

 

når det gjelder with 320, ikke gå for en Rider! hadde først en Rider men byttet senere til en 320Sport, grunnet lite plass i Ridere'n rideren har plass til 2EVT 3 Sport har plass til 5 , eneste som ikke er likt er styrekonnsollen! har en 25hk på min den gjør nå 37knop!alt for fort

Lenke til kommentar
For å si det sånn så tror jeg mer på at en microfun kan gå i 27knop med 15hk.... og en microfun er så utrolig mye finere enn en river eller sommerfun(synes fortsatt ikke microfun er noe spess fin, men den går bra)

 

Microfunen tar du jo på lillefingeren.....

7751881[/snapback]

 

Åssen båt er det egentlig du synes er pen da, csvirus?

askeladden? xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...