Jokka1990 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Er jo ikke så vanskelig.. Sliper du vekk lakken/malingen så bruker du en dyse.. Og er du litt forsiktig med dysen så blir det pent Men sant det du sa da.. Lenke til kommentar
Refsland Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Uansett ikke kjøp båt i Egersund hos Hovland Båt, er det noe galt i ettertid så må du krangle i all evighet med dem. Det har jeg erfart nå Kjøpte en Yamarin 4730 for snart 3 år siden, med en BK henger. Etter 2 år datt hjulet på hengeren av, og nå påstår Hovland båt at hengeren ikke tåler vann. Sjekk forhandler nøye før ditt kjøp Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Når du setter ut båten kjører du vel hjulene helt under vann da? det tåler den ikke....... skal helst ikke ha vann lenger opp en på kanten av felgen..... Lenke til kommentar
Refsland Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ja det er det de påstår jeg har gjort. Jeg har muligens vært nede en gang med lagrene i vannet, men skylte dem med ferskvann etterpå. Hadde brukt hengeren 3 ganger, jeg mener det er for dårlig av BK hengeren. Lenke til kommentar
Highperformance Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Nå er det da ikke noe som heter ¨billig båt¨, men en av de absolut tryggeste og minst bensin brukende båtene er RIB. De gar det beste 2 tingene fra 2 type båter. den har luft pongtongene til en gummi båt som gir den maksimal stabilitet, og plastik bunnen fra en plastik båt, da går detann å ha en meget skarp V bunn. Og det de fleste tenker er at det er jo bare å stikke hull på den så synker den oe som ikke er sant. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Den synker jo ikke , men du det er jo jævlig drit hvis det skjer, da man ofte må kjøpe ny pontong og den koster en del..... jobba på et båtsenter i sommer der vi prøvde å lappe en men det bare tøyt fram med nye huller..... Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har personlig erfaring med en: River 290 med mercury viking 10(15), jeg mener det er det beste valget som allroundbåt (9 fot)! gps målt min til 27knop =O skal du ha fart/stabilitet i stor sjø, kjøp river 290 350 er lenger og treigere, ikke særlig mye bedre! Lenke til kommentar
kosten Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg ville absolutt vurdert With Drommedille. Linken er bare ett eksempel, da du allerede har motor. Denne går utrolig bra, og neste sommer burde være i boks med en slik en! 6930668[/snapback] når det gjelder with 320, ikke gå for en Rider! hadde først en Rider men byttet senere til en 320Sport, grunnet lite plass i Ridere'n rideren har plass til 2EVT 3 Sport har plass til 5 , eneste som ikke er likt er styrekonnsollen! har en 25hk på min den gjør nå 37knop!alt for fort Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 kjøp deg en microfun. vet de er drit støgge, men de går jo 27gpsknop med 15hk da. eller kjøp drommedille. bare du styrer unna river å det drite der. Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 kjøp deg en microfun. vet de er drit støgge, men de går jo 27gpsknop med 15hk da. eller kjøp drommedille. bare du styrer unna river å det drite der. 7740867[/snapback] River er ikke drit River er en særdeles pen og brukbar båt! Lenke til kommentar
kjartanclubman Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 kjøp deg en microfun. vet de er drit støgge, men de går jo 27gpsknop med 15hk da. eller kjøp drommedille. bare du styrer unna river å det drite der. 7740867[/snapback] Har du trimmet knopmåleren på den derre terhien eller??? Lenke til kommentar
OHell Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 En Askeladden 9 fot. Har en slik selv. Veldig fornøyd Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 kjøp deg en microfun. vet de er drit støgge, men de går jo 27gpsknop med 15hk da. eller kjøp drommedille. bare du styrer unna river å det drite der. 7740867[/snapback] HeHa. Det er microfun som er stygge xD moicrofun er foresten bare en balje, med toppfart med 15hk på 19knop eller no Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 For å si det sånn så tror jeg mer på at en microfun kan gå i 27knop med 15hk.... og en microfun er så utrolig mye finere enn en river eller sommerfun(synes fortsatt ikke microfun er noe spess fin, men den går bra) Microfunen tar du jo på lillefingeren..... Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 For å si det sånn så tror jeg mer på at en microfun kan gå i 27knop med 15hk.... og en microfun er så utrolig mye finere enn en river eller sommerfun(synes fortsatt ikke microfun er noe spess fin, men den går bra) Microfunen tar du jo på lillefingeren..... 7751881[/snapback] Åssen båt er det egentlig du synes er pen da, csvirus? askeladden? xD Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 nope...... hater plastikbåter (river, pioner, sommerfun, og microfun er faktisk plast den å, bare mye tynner og lakkert hvit) Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 nope...... hater plastikbåter (river, pioner, sommerfun, og microfun er faktisk plast den å, bare mye tynner og lakkert hvit) 7751931[/snapback] ikke noe jeg kan gjøre med det, men håper du respekterer at jeg liker dem! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Denne withen så fin ut: Link. Får sikkert pruta litt. Endret 18. januar 2007 av Blind Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Denne withen så fin ut: Link. Får sikkert pruta litt. 7752010[/snapback] HeHa. nytt tema xD så fin ut den :!: Gul er en fin farge også Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Se heller etter en hvit en da disse oftest er nyere, men noen kan være omlakka og, men det burde være lett å se....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå