enema Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 vel, ja, prøvde å si så mye som mulig med tittelen, men det er jo egentlig HER jeg skal utdype problemet. jo, jeg har jo laptop, Asus A6Ja. og den har jo innebygd webcam og mikrofon. det er da denne mikrofonen som oppfører seg rart. jeg bruker skype en svært god del, og ble forundra da de en dag plutselig ikke kunne høre meg. jeg trodde først at mikrofonen var død, men plutselig sa de at de hørte masse msn-lyder. så mikrofonen hører det som kommer ut av høyttalerne, men ikke stemmen min. det er ganske frustrerende, for det betyr at kanskje mikrofonen bare tar opp lyden som er på vei ut av pcen, istedet for å holde på med lyden som kommer inn gjennom mikrofon eller mikrofon-linja. så, ja. jeg har teknisk sett ingen idé om hva jeg skal gjøre, for jeg har oppdatert drivere, osv, men funker ikke... forslag Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 For meg høres det rett og slett ut som feil innstilling i konfigurasjon. Men jeg kjenner ikke til driverene. Jeg kan tenke meg at et sted kan du velge opptakskilde. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
enema Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 ja du kan da det, men det er noe dritt med windows xp, det er at du ikke kan gå i avanserte innstillinger i windows's egne innstillinger for det. eller så har man færre muligheter i alle fall. tror ikke det er noe galt med driverne. noen som har flere tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå