Gå til innhold

Den lille CSI tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Har sett mest på csi: ny, men ble lei av det og bytta til csi: las vegas. Kjøpte sesong 5 og syntes den var veldig god, men er det noen som vet om det sted der du kan se det på nettet eller noe sånn ?

Takk på forhånd :)

Zombietråd :)

Lenke til kommentar

Tenker å skaffe alle sesongene av C.S.I. Las Vegas, når jeg har nok penger. Kremt.

Jeg synes C.S.I. Miami er underholdene men Horatio får jeg hodepine av. Han skal HELE TIDEN komme med "one-liners". Las Vegas slår Miami LETT.

New York har jeg ikke sett noe på, utrolig nok.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Enig i at Las vegas eier.

Men etter å sett alle sesongene av miami opp igjen, så er den virkelig bra den og.

story i story er i mine øyne vesentlig bedre i miami. Samme villain går igjen over flere episoder og sesonger. Joda, las vegas har sine villains som strekker seg over flere sesonger (hun dama som laget miniaty figurer av de drapene hun utførte var en enestående kul føljetong)

Men greia med Miami er jo H da..han er jo så kul og har one liners som er så tacky at de er kule. Synes også at farge bruken er kul i miami, masse pastell farger, akkurat som det faktisk er i miami.

CSI new york har ikke fenget meg i det hele tatt. Har faktisk bare sett season 1, og kommer vel ikke til å se mer heller. Liker godt Gary sinise i csi NY, men desverre for meg så funker ikke serien. CSINY er i mine øyne vesentlig mørkere i handlingen sett i forhold til csi miami.

Er en ting som bekymrer meg med las vegas, og det er når grissom nå skal byttes ut med Laurence Fishburne. Akkurat som Miami har H så har las vegas Grissom. Fishburne skal fylle noen voldsomt store sko. Blir spennende å se om han får det til.

mja

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg liker ærlig talt Las Vegas og New York like godt. Veldig mange gode gjesteskuespillere som blir faste etterhvert på serien. Hodges, Wendy og disse labfolkene. Også har du Adam og Sid i New York.

CSI med Fishbourne liker jeg nesten bedre enn med Grissom, var aldri en storfan av Grissom så er egentlig fornøyd med at han fikk en "pause" fra serien.

Lenke til kommentar

Og alle seriene går på tv samtidig, har flere sesonger og helt forskjellige skuespillere.

Regner med det er fra samme kanal da eller hadde det vært ripoff.

Litt merkelig da, se for deg at 24 hadde blitt laget i alle statene med egene navn.

24 ny

24 la

24 texas

Lenke til kommentar

William Petersen(Grissom) bekrefteter at det vil bli en CSI-film før eller senere:

CSI fans take heart: A feature-length movie is in the cards, and it's definitely going to involve Gil Grissom, according to William Petersen.

"Yes, there will be a movie," Petersen told Britain's Radio Times. Although he is sure fans might be "a little trepidatious," Petersen promises the move to the big screen will not be done haphazardly.

"Usually people leave it till a series has finished —they did that with The X-Files and Sex and the City," Petersen said. "But it's about finding the right story, there has got to be a real reason to do it."

One of those real reasons? Grissom won't be around forever. "You don't just do it because you want to make money — you do it because there's a story that can't be told on TV and needs to be told from CSI's perspective and the audience wants it," Petersen said. "And we can't wait for CSI to end or Grissom will be about 90."

Petersen bowed out of the hit CBS drama after eight years earlier this season, handing over the reins to Laurence Fishburne's Raymond Langston. He had previously said his character's open-ended departure preserved the chance of a film.

Source: TV Guide

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...