InsertNumLock Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har nå sett sesong 1 på nytt. Kjenner gamle CSI feelingen kommer tilbake.. Setter i gang med sesong 2 i dette øyeblikk. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har nå sett sesong 1 på nytt. Kjenner gamle CSI feelingen kommer tilbake..Setter i gang med sesong 2 i dette øyeblikk. 6926076[/snapback] Går bare å gleder meg til jeg får den følsen når de tre siste sesongene kommer i hus, blir tre strake uker med CSI hvis jeg ser en disk om dagen Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Pleier å se det på Tirsdagene på Tvn. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 -CSI ruuler! Men nå fakta! Det finnest faktisk eneggede tvillinger som har samme DNA men INGEN har samme fingeravtrykk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Interessant er også fremvisningen av dødsårsak i enkelte tilfeller,hvis for eksempel et offer har blitt skudd,så vises en rask data animasjon av kulen når den treffer og lyden av vev som slites i stykker. osv osv. 6898481[/snapback] Hadde de ikke det allerede i Las Vegas da? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Elsker denne serien, har alltid likt CSI: Las Vegas, men har nå skaffet meg alt til og med sesong 5. Har ikke sett så mye på CSI: Miami, og faktisk ikke sett en eneste episode av CSI: New York.. Ser vel mest på CSI:LV fordi det er definitivt de beste rollesammensetningene IMO. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 På reklamen for Csi Miami står det at det er verdens mest sette serie, ellernoe. Slår Miami Las Vegas i USA? Det trodde jeg ikke.. LV er jo kongen.. 6907365[/snapback] Det stemmer det ja. Hvorfor akkurat CSI Miami går forbi Las Vegas, og andre store serier som Lost skjønner jeg ikke.. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Satt å kikket på CSI Miami, sesong 4 episode 2 så kom dette resultatet opp fra en druknet gutt! Litt smårart Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ikke et veldig norskt navn da, men.. Adressen så jo ganske sansynlig ut! =) ------------- "Se ny CSI:Miami episode om 30 minutter* Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ikke et veldig norskt navn da, men.. Adressen så jo ganske sansynlig ut! =) ------------- "Se ny CSI:Miami episode om 30 minutter* 7137968[/snapback] Hvorfor i svarte grønne skulle en utvekslingsstudent ha ett norsk navn?... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 CSI: Las Vegas har jeg fulgt med på siden starten. Det er konge CSI: Miami er konge ene og alene pga Horatio. CSI: New York er gjennomført elendig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ikke et veldig norskt navn da, men.. Adressen så jo ganske sansynlig ut! =) ------------- "Se ny CSI:Miami episode om 30 minutter* 7137968[/snapback] Hvorfor i svarte grønne skulle en utvekslingsstudent ha ett norsk navn?... 7138014[/snapback] Vil ikke "Country of origin: Norway" si at personens opphav er i norge? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tja, du har vel ett poeng der Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tja, du har vel ett poeng der 7138077[/snapback] Men hjemadressen var jo et dårlig forsøk på en norsk adresse? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Marley: True, 1503 er jo Moss Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Huff.. CSI: Miami har jo så lite troverdige historier. Som forrige ukes episode hvor det var en haug med kidz som etterlignet et spill. (Spoiler--->) Det hang jo ikke sammen i det hele tatt. Folka som dro rundt å drepte folk gjorde det for å få en bedre score, og hun med best score, gjorde det bare for å få oppmerksomhet ifra guttene. HUN BRUKTE JO MASKE!? Det spillet var jo et dårlig forsøk på å etterligne det som skjedde med GTA. Savner det gode gamle ved Las Vegas, hvor folk drepte på grunn av sjalusi, penger eller rett og slett galskap. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hun fikk jo oppmerksomhets fra gutta. De hun spilte med. Alle som spilte visste jo hvem hun var da, og at en jente banka dem. Tror ikke at det var utseende hun ville få frem, du skjønner, det er ikke alltid det. I dag er det tirsdag igjen! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har 9 sesonger med CSI på DVD blir 12 om en månde og litt til så, ja er stor fan av CSI... 6891184[/snapback] Jeg misunner deg Jeg har sett CSI siden den aller føste sesongen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tallet er nå 10, CSI: NY sesong 2 er i hus og skal påbegynnes veldig snart Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lyst på besøk eller, Manx? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå