maskot Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Post oppskriftene her. Eg pleie å berre ta sjokolade is og så lite melk som mulig oppi. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 VaniljeIs og lettmelk.. slår aldri feil.. bare smak deg fram mens du blender det. Elsker det! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Man lager ikke milkshake selv, man løper ned på Quick og kjøper karamell milkshake! Beste i haugesund! Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jordbær, vaniljeis, lettmelk og kanskje litt sukker osv. Det blir godt Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Masse sjokolade is 2 bananer melk så det blir akkurat passe flytendes en dæsj med herlig oboy for å dytte sjokoladesmaken over grensen for det akseptable! Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 banan kiwi/eple/jordbærsyltetøy sjokoladebiter/krokan og mandler sjokoladeis/vaniljeis fløte eller krem fra i går, eller helmelk i fudprofessor. Smeltet sjokolade eller smeltet sukker til topping, og daim-kuler. Alltid daim-kuler. Eller vaniljesaus, det er også godt. Eller syltetøy.. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Kva sjokolade is er best til å lage sjokolade milkshake? Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Kva sjokolade is er best til å lage sjokolade milkshake? 6917551[/snapback] Det må være en som har sjokoladesmak i isen, ikke sjokoladebiter. Jeg liker veldig godt hennig olsen, men det meste bortsett fra first price går Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Syns at man skal bruke vaniljeis i milkshake. Milkshake med bare is, melk og oboy er jo konge! Kan forsåvidt droppe oboyen hvis man ønsker vaniljemilkshake. Hvis man ønsker sjokolade kan man jo putte oppi mye rart. Sjokomelk istedet for vanlig melk, litt sjokoladesaus, raspa sjokolade og slikt. Snadder! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Pleier å hive to bananer, passelig med Sørlandsis (vanilje med sjokoladebiter), tre spiseskjeer med O'boy sånn omtrent, samt passelig med lettmjølk oppi en stor plastikkmugge og kjøre på med stavmixer. Sper på med mjølk om den skulle bli for tjukk. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 milkshake blir ikke for tykk. stavmikseren er for svak! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Mar1us: Du skal drikke dette også, det skal liksom renne uten at du må hjelpe det ned i magen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kva sjokolade is er best til å lage sjokolade milkshake? 6917551[/snapback] Det må være en som har sjokoladesmak i isen, ikke sjokoladebiter. Jeg liker veldig godt hennig olsen, men det meste bortsett fra first price går 6919563[/snapback] Ja null sjokoladebiter! Sjokoladebiter har en tendens til å blokkere sugerøret. Svært irriterende. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har i det siste gått bort fra sugerør, ettersom vi på magisk vis gikk tom Uansett, jeg syns sjokoladebiter i milkshake er digg, men så er jeg også typen som liker appelsinjuice med fruktkjøtt osv... Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Mr. Berg, bare du suger hardt nok vil milkshaken bli flytende. Geezes.. "You look like you could suck a golfball through a gardenhose, private!" - Full Metal Jacket (tror jeg) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Haha, OK, la oss gjøre aktiviteten "drikke milkshake til en god TV-serie" om til en fulltidsjobb med stress og mas. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Aldri prøvd Oboy i milkshaken.. Nesquick funka vel like bra? Det vi har nede Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Nja, IMO smaker ikke Nesquick noe i nærheten av O'boy, og med det mener jeg at O'boy er hundre ganger bedre - men bare kjør på med Nesquicken din, du. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Litt bunnskrapt jordbæris som gikk ut på dato for 7 måneder siden og har liggi nederst i frysern i alt for lang tid, 3 skeier vaniljeis fra Lidl, 2 spiseskjeier hjemmelagd jordbærsyltetøy, 1/4 banan, litt laktoseredusert melk, litt ekstra lett lettmelk, bland, drikk. Nettopp laget og herlig ^^ Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 kremfløte. is (helst sjokolade) is litt melk litt sukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå