contax Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har den ”vanlige” pc’en kopla til ein Ethernet broadband router. Til denne er det kopla Linksys Wireless-G access point. Når eg går inn på den bærbære pc’en og Mine nettverkssteder – Microsoft windows-nettverk- Workgroup får eg då opp navna både til den vanlige pc’en og den bærbare. Klikkar då på den bærbare. Får då opp påloggingsbilde med ****/gjest og eit felt for passord. Har prøvd forskjellige passord knytta til til den ”vanlige” pc’en, men kjem ikkje ikkje inn. Kva passord blir det spurt etter? Må den bærbare maskina/brukaren(gjest) definerast i den vanlige maskina? Korleis? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har ofte hatt samme problem selv! Jeg vet at det er mange titalls instillinger som kan gjøres om for å fikse det, alle må stå riktig... Noen som vet hva passordet kan være? Ingen av pcene det har skjedd på med meg har noe passord fra før... Skjønner ikke hvilket passord de spør etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå