Pozzolan Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Siden det nå har gått så lang tid siden ormen ble oppdaget forselår jeg at du oppdaterer Trend og kjører en full scan med det. Kan funke Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Ok Takk for hjelpen! Jeg har ingen andre problemer enn at den fila ligger der. Jeg bare spørr av nysgjerrighet: Hvor har du lært det? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Svaret er enkelt: Her på forumet Er 100% selvlært. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Kult. Skal bare nevnes at det er flere på skolen som har fått det og at it-folka der ikke klarte å løse det. Tapere Nå kommer det foressten opp reklame igjen. Men det virka helt fint på skolen, da kom det ikke opp noen ting Endret 19. september 2006 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har du kjørt Trend? Prøv også http://www.ewido.net/en/onlinescan/ Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Jeg kjører trend nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå