Glennis`n Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) hei eg har en SE W810i. men når eg skal ha på lyset på den. begynner det bare og blinke etter noen sukunder.. skal det vere slik? Endret 18. september 2006 av Glennis`n Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) hei eg har en SE W810i. men når eg skal ha på lyset på den. begynner det bare og blinke etter noen sukunder.. skal det vere slik? 6890251[/snapback] lyet på kameraet går jeg utifra ja? hvis det er tilfellet, har du sjekket om instillingene på lyset ikke står på sos og slikt. kan få lyset til å blinke forskjellig på de instillingene. prøv å sjekk om de står av først. edit: post nr. 400 Endret 18. september 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Dette problemet har jeg også. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har ikke dette problemet. Har firmware nr. R4DB005 som oppdateringstjenesten sier er den nyeste. Har dere kjørt oppdatering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå