Gå til innhold

Hvor lenge bruker du samme bukse (i strekk)?

Plomma2

Hvor lenge bruker du samme bukse i strekk?  

272 stemmer

1. 1. Hvor lenge bruker du samme bukse i strekk?

• En dag
      10
    • To dager
      63
    • Tre til seks dager
      122
    • En til to uker
      42
    • To uker til en måned
      13
    • Mellom en og tre måneder
      3
    • Mellom tre måneder og et halvt år
      1
    • Mer enn et halvt år
      2
    • Jeg bruker samme bukse til den faller fra hverandre
      14
    • Bruker aldri bukse, kun skjørt/kjole etc
      2

Anbefalte innlegg

har begynt a ta dusjen etter jeg vokner isteden for etter jeg legger meg saa faar jeg tig til aa tenke
Høres fornuftig ut.. Dumt å dusje og sove samtidig :p Dessuten er det jo greit å få tid til å tenke..

Jeg bruker favorittbuksa i flere dager enn min secondary bukse..

Har også andre bukser, men kommer ann på dagsformen om jeg tar de på meg eller ikke. Til vanlig bruk har jeg to som jeg bytter på!

Har ingen faste rutiner, men blir den våt, svett eller flekkete må den vaskes!

Det korte svaret: 1-5 dager :)

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Naturfaglæreren min har brukt samme buksen siden skolestart. Han lukter død og fordervelse.

3-5 dager er akseptabelt. Noe mer blir litt drøyt.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

På det meste går det vel 2 uker mellom hver gang jeg skifter bukse.

Er ikke ofte buksa blir så skitten at den må byttes etter 2-3 dager...

Så lenge den _ser_ ok ut funker det fett for meg. Jeg mener, hvem går rundt og lukter på buksene til folk?

Lenke til kommentar

Så lenge den _ser_ ok ut funker det fett for meg. Jeg mener, hvem går rundt og lukter på buksene til folk?

7482429[/snapback]

Godt svar :thumbup:

Er vell værre og gå med undertøy du gikk med i fori går enn å gå med buksa i en uke :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

7482429[/snapback]

Godt svar :thumbup:

Er vell værre og gå med undertøy du gikk med i fori går enn å gå med buksa i en uke :p

7482455[/snapback]

Så sant så sant.

Ang. undertøy: (kveld, etter dusj) bytter -> legger meg (ja, jeg sover i undertøy) -> (neste dag) bruker undertøyet hele dagen, og bytter kun i nødstilfelle -> (senere på kvelden) dusjer, og bytter undertøy etter dette -> repeat.

Lenke til kommentar

Bruk sunn fornuft da.

Daffer jeg hjemme kan jeg gå en uke i den, men jobbuksa går en 2-3-4 dager. Kommer nesten ann på hva jeg har gjort.

Normale folk blir ikke skitten over natta, så det er ikke noe å frykte. Hvis du begynner å lukte etter 3-4 dager med samme bukse bør du heller vurdere hvor du befinner deg for å få den lukta, eller prøve å finne andre kilder.

Lenke til kommentar

Bruker en bukse i maks 3 - 4 dager uansett om den blir skitten. Har bare to bukser atm så d blir mye vasking... :sleep:

Personlig legger jeg aldri merke til hvor lenge personer har gått i klærene sine, men desverre er det alt for mange andre som faktisk følger med ;)

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at det en gang i tiden var en tråd om dette, med poll og alt. Men selv med mine modkrefter og kappe så har jeg ikke funnet den i løpet av de 10 sekundene jeg søkte.

Finn den og du vil få mange svar om emnet. Eventuelt kan jeg smelte sammen denne tråden med den, om den da ikke er for gammal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...