Gå til innhold

Hvor lenge bruker du samme bukse (i strekk)?

Plomma2

Hvor lenge bruker du samme bukse i strekk?  

272 stemmer

1. 1. Hvor lenge bruker du samme bukse i strekk?

• En dag
      10
    • To dager
      63
    • Tre til seks dager
      122
    • En til to uker
      42
    • To uker til en måned
      13
    • Mellom en og tre måneder
      3
    • Mellom tre måneder og et halvt år
      1
    • Mer enn et halvt år
      2
    • Jeg bruker samme bukse til den faller fra hverandre
      14
    • Bruker aldri bukse, kun skjørt/kjole etc
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om det ikke virket sånn når alle postet så virker det ut fra pollen som om flesteparten bruker buksene i opptil en uke.

6907710[/snapback]

Har vel noe med hvordan pollen er lagt opp... Jeg f.eks. havna i samme kategori som de som bruker buksa i seks dager... Er STOR forskjell på tre og seks dager i mine øyne.

6907806[/snapback]

Helt enig

Burde ha en katerogi 3-4 dager. Tipper en god del ligger under den!

Lenke til kommentar

Syns det heller burde være 2/3 dager..

For jeg tror det flere som bruker buksa i to tre dager enn fem seks...

Personlig går jeg med den i 1/2/3 dager, men vasker ikke buksa før den blir skitten...Det er jo bare tull...

Endret av Best0
Lenke til kommentar

Hva mener man med "i strekk" da? Jeg bruker kanskje buksa to ganger. Så bruker jeg en annen bukse, så den tredje buksa osv. Vasker ikke fordi det har gått tre dager, men når buksene er skitne. Og det er jo ganske lett å se. Så jeg bruker kanskje en bukse 7 ganger/dager før den vaskes, men aldri en uke i strekk.

Lenke til kommentar
For en gjeng med kjerringer.

Selv bruker jeg dongeribukser rundt fire uker før de vaskes.

Kjøpte forresten en sånn nudie raw denim for en stund siden. Denne brukte jeg veldig ofte i åtte måneder før den ble vasket. Disse buksene er ubehandlet, og skal ikke vaskes før de er brukt et halvt år. Minst.

6905983[/snapback]

oo etter og ha goglet nudie raw denim så fant jeg ut at en sånn bukse må jeg ha :D

jeg bruker ukedags bukser minst i 2 uker , di brukes nesten bare hjemme og til og fra jobb

en "fin" helge bukse som brukes kunn på byen fredag og lørdag

på jobben vaskes buksa når den er nesten helt svart og ser ut som den er av skinn , dvs etter ca 1 uke på jobb :p ( bruker røde "tøy" bukser , og jobber med meget sittene ting )

jeg gidder liksom ikke bytte bukse ofte når jeg bare bruker den i bilen til og fra jobben og når jeg sitter hjemme og ser på tv , er ikke så alt for mye ute av huset i ukedagen , er jo nerd for pokker .

Lenke til kommentar
Jeg dusjer hver dag, å bruker samme bukse i 2-4(7) dager i strekk...

men jeg har forskjellige bukser til mine forskjellige gjøremål, så buksene blir aldrig veldig skittene. Det går bare i dongeri bukser her, men når jeg er hjemme/på lan/o.l så går det ofte, om ikke alltid, i kosebukse :wee:

6911148[/snapback]

Aka joggebukse eller liknande? Når eg tenker over saken har eg faktisk ikkje ei einaste joggebukse. Har eit par kvite\lyse og ei litt gråstripete, men resten er dongeri.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...