Gå til innhold

Hvor lenge bruker du samme bukse (i strekk)?

Plomma2

Hvor lenge bruker du samme bukse i strekk?  

272 stemmer

1. 1. Hvor lenge bruker du samme bukse i strekk?

• En dag
      10
    • To dager
      63
    • Tre til seks dager
      122
    • En til to uker
      42
    • To uker til en måned
      13
    • Mellom en og tre måneder
      3
    • Mellom tre måneder og et halvt år
      1
    • Mer enn et halvt år
      2
    • Jeg bruker samme bukse til den faller fra hverandre
      14
    • Bruker aldri bukse, kun skjørt/kjole etc
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Én uke går veldig greit. Dusjer hver dag og bruker andre klær til fysisk aktivitet.

6893689[/snapback]

Kjøp deg mer klær.

6893713[/snapback]

Ser ikkje heilt korleis det skal hjelpe. :hmm:

Har ikkje tellingen, men brukar vel 2-3 i veka, på jobben har eg arbeidsklede, og skal eg anstrenge meg meir enn normalt på ettermiddagen blir det med andre klede. Trener jo ikkje i dongeribuske då.

Å vaske dei etter 3 dagar gjer eg aldri, putter den i hylla eller lar den ligge å slenge på badet ei stund for så å bruke den om igjen ein annan gang.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Vask buksa Vrang.. Sliter på langt nær ikke like mye på både sømmer og klær som hvis man vasker den riktig vei. Selv så bruker jeg ofte en bukse 3dager. Men det spørs jo på hvor mye jeg har svettet osv. Når jeg var i Malasysia hvor det var veldig varmt og man var gjennomsvett iløpet av 10minutter ved å være ute så er det en fordel å bytte hver dag.

Er man hjemme og bare slapper av så kan det fort gå 4dager ,men tskjorte/skjorte blir byttet oftere siden disse trekker til seg lukt og svette.

Lenke til kommentar

Skifter mellom jobb/utebruk og hjemmebukse. Buksene bruker jeg en ukes tid uten vask med mindre de blir skitne da. Ikke vits å slite dem mer. Treningstøyet henger jeg opp etter trening, og da lukter det ikke til neste økt.

Dusjer heller ikke hver dag. Normalt hver 3 dag eller en gang i uka. Lukter ikke og er ikke skitten heller. Med mindre en er ute og ruller seg på bakken er det ikke farlig å ikke dusje med mindre en faktisk lukter da. Bakterier er faktisk ikke farlig!

Lenke til kommentar

Blir skremt av det noen sier her. Bytter ikke bukse før den begynner å lukte i skrittområde. å herre!

Anyways, jeg dusjer hver dag, bruker deo og hele den pakka der. En bukse brukes i 3 dager, 4 dager hvis jeg bare daffer med den dagen etter, eller hvis jeg f.eks skal jobbe dagen etter.

men men. poenget er vel å vaske buksene FØR de begynner å lukte?

Lenke til kommentar
Dusjer heller ikke hver dag. Normalt hver 3 dag eller en gang i uka. Lukter ikke og er ikke skitten heller. Med mindre en er ute og ruller seg på bakken er det ikke farlig å ikke dusje med mindre en faktisk lukter da. Bakterier er faktisk ikke farlig!

6894044[/snapback]

Hygienisk sett er det ikke smart å dusje hver dag, iallfall ikke med såpe, siden man vasker vekk mange av de naturlige bakteriene som finnes på kroppen, og som beskytter oss mot de "slemme." - or so I'm told.

Lenke til kommentar

Vasker buksen når den er blitt skitten eller når den har strukket seg for mye ut. Har enda til gode å ha en bukse som lukter vondt til tross for litt langvarig bruk. Har som oftest bare en bukse jeg liker om gangen. Da kan jeg ikke vaske den så ofte :p

Endret av Seether
Lenke til kommentar
1-2 dager i strekk før jeg begynner å gå med noe annet. Vasker så å si aldri jeans.

Daniel :)

6891170[/snapback]

Så du kjøper nye bukser hver gang eller hvordan er det? ehe

6891183[/snapback]

Jeg bruker jeans (uten å vaske), så bruker jeg et annet par jeans (uten å vaske), så bruker jeg noen andre jeans (uten å vaske), så bruker jeg kanskje noen jeans jeg har brukt før (uten å vaske), så bruker jeg kanskje noen jeans jeg har brukt før (uten å vaske). Right?

Daniel :)

6891205[/snapback]

Bra at flere har skjønt det! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...