Gå til innhold

Hvor lenge bruker du samme bukse (i strekk)?

Plomma2

Hvor lenge bruker du samme bukse i strekk?  

272 stemmer

1. 1. Hvor lenge bruker du samme bukse i strekk?

• En dag
      10
    • To dager
      63
    • Tre til seks dager
      122
    • En til to uker
      42
    • To uker til en måned
      13
    • Mellom en og tre måneder
      3
    • Mellom tre måneder og et halvt år
      1
    • Mer enn et halvt år
      2
    • Jeg bruker samme bukse til den faller fra hverandre
      14
    • Bruker aldri bukse, kun skjørt/kjole etc
      2

Anbefalte innlegg

Rare greier. Jeg brukte ofte buksa opp til 2 uker uten å vaske den, så fremt den ikke lukter ille. Dusjer selvsagt hver dag, og hvis jeg jogger har jeg jo SELVFØLGELIG andre klær til det. :)

6890256[/snapback]

Du er syk, mann. SYK!

6890272[/snapback]

Hvorfor det?

Hvis du har normal hygiene så er det vel ikke noe farlig med det?

Og så lenge de ikke blir skitne skulle det vel gå smurt?

Jeg har ikke en fjerneste anelse over hvor lenge jeg kan gå med en bukse uten å vaske den...

Har uansett bare 3-4par bukser så det er ikke så mye å velge mellom :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bruker normalt en bukse 2-3 dager i strekk hvis den ikke blir møkkete eller lukter. Dusjer ca. annenhver dag, så det begynner ikke å lukte så fort. Noen ganger kan det også hende at jeg bruker den 3 dager i strekk og henger den til lufting og bruker den 1-2 dager til hvis den ikke lukter så klart.

Lenke til kommentar

bruker ei bukse en 4-5 dager, eller til de blir skitne/lukter...

Jeg har egne arbeidkler som jeg bruker når jeg skrur eller maler eller nå hva det er, og de kan jeg bruke i 2 mnd før de havne i vaskemaskina :p

trenings tøyet vaskes når det STINKER...

og dusjer minst 1 gang daglig, jaffal når det er skol., i helgene gidder jeg da vel ikke dusje hver dag så lenge jeg ikke skal noe annent en å daffe hjemme

AHH, nå skreiv jeg mye!

Lenke til kommentar
1-2 dager i strekk før jeg begynner å gå med noe annet. Vasker så å si aldri jeans.

Daniel :)

6891170[/snapback]

Så du kjøper nye bukser hver gang eller hvordan er det? ehe

6891183[/snapback]

Jeg bruker jeans (uten å vaske), så bruker jeg et annet par jeans (uten å vaske), så bruker jeg noen andre jeans (uten å vaske), så bruker jeg kanskje noen jeans jeg har brukt før (uten å vaske), så bruker jeg kanskje noen jeans jeg har brukt før (uten å vaske). Right?

Daniel :)

Lenke til kommentar

Gjennomsnittelig bruker jeg nok en vanelig olabukse 3-4 dager, men det har sikkert gått opp imot en 14 dager mellom hver gang jeg bytter. Jeg har også stort sett et par semimøkkete bukser liggende da jeg er lat, og ikke gidder å hive dem på vask. Disse buksene hender det jeg tar på meg igjen etter noen dager da de oftest er mer nærliggende enn de som ligger i skapet.

Arbeidsbuksa som jeg bruker hver dag blir sjelden vasket, den brukes gjerne en 3 måneders tid eller noe før den vaskes. Arbeidsbuksa blir sjelden vaska mer en 2 ganger før den er for fillete og må kastes.

Lenke til kommentar
Jeg bytter plagg to ganger om dagen, så bruker en bukse maks syv timer. Det er ikke sikkert den vaskes etter det hvis ikke den har blitt skitten, men den ligger da i skapet en stund fremover.

6891237[/snapback]

Poenget med dette er?

Jeg går stort sett i skjorte og dressbukse på jobb og vasker skjorten ~ 3 ganger i uken. Buksa får klare seg med en gang i uken. Når jeg går i mine egne klær bruker jeg en bukse i 2-3 dager.

Lenke til kommentar
Jeg bytter plagg to ganger om dagen, så bruker en bukse maks syv timer. Det er ikke sikkert den vaskes etter det hvis ikke den har blitt skitten, men den ligger da i skapet en stund fremover.

6891237[/snapback]

Poenget med dette er?

Ups, hehe :blush:

Poenget var at jeg sjelden vasker bukser egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...