Gå til innhold

Hvor lenge bruker du samme bukse (i strekk)?


Plomma2

Hvor lenge bruker du samme bukse i strekk?  

272 stemmer

  1. 1. Hvor lenge bruker du samme bukse i strekk?

    • En dag
      10
    • To dager
      63
    • Tre til seks dager
      122
    • En til to uker
      42
    • To uker til en måned
      13
    • Mellom en og tre måneder
      3
    • Mellom tre måneder og et halvt år
      1
    • Mer enn et halvt år
      2
    • Jeg bruker samme bukse til den faller fra hverandre
      14
    • Bruker aldri bukse, kun skjørt/kjole etc
      2


Anbefalte innlegg

Hei.

 

En liten diskusjon blomstret opp på IRC nettopp. Diskusjonen var om hvor lenge man i strekk kan bruke samme bukse.

 

Jeg mener at den kan brukes to dager i strekk dersom man skal på skole etc. Fire dager dersom man bare skal daffe hjemme.

Jeg trodde jeg var unormal som noen ganger brukte den lenger enn en dag, men så kommer en som sier han bruker samme bukse i to uker i strekk.

Andre mener den kan brukes helt til den blir møkkete.

 

Det er ikke noe fasitsvar på dette, men jeg vil gjerne høre noen meninger.

Kjør debatt.

 

- Plomma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker de i ca. 2 - 4 dager... Syntes det er helt greit!

 

(btw, kjøpte ny bukse for et par uker siden, og fyren som solgte den sa at han hadde brukt samme bukse flere måneder i strekk... fordi det ble så veldig god passform på de da:O Han fortalte videre at man bare putta de i fryseren når de begynte å lukte... ekkelt, eller hva?)

Lenke til kommentar

Var på UiO i min tid, og der hadde noen et veddemål om en kunne gå med buksa hele semesteret uten å vaske den. Det gikk helt fint, han gikk kun med buksa på skolen, brukte superunder stort sett hele tiden og var særs forsiktig med buksa ellers..

 

Jeg bruker bukser til de er skitne eller lukter. Det tar alt mellom tre dager til to uker. Pleier å ha mange bukser i bruk om gangen (ikke på meg), og da lukter de jo ikke så fort så ille. Dessuten har en bukse etter vask en slags livssyklus. Først er den skolebukse, så blir den turbukse, mekkebukse, og ren igjen. I hvert fall er det sånn med dongeri. Treningsbukser har tre-fire økter, så er det i machina.

 

Hvis du vasker buksa etter en dag bare, er det kanskje på tide å montere bakskjerm/vaske stolen? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...