slempike Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Først må jeg bare si at jeg er storfornøyd med telefonen :-) Fikk nyeste firmware v 03.81, og har ikke opplevd noen problemer med telefonen enda. Eneste er at jeg ikke finner no klienter jeg kan bruke for å legge inn musikk,bilder,filer,film osv fordi jeg er på linux(ubuntu) Device manager finner mobiltelefonen. Ingen som har peiling? Kan se ut som jeg er nødt til å legge inn xp, kun for å synce pc og telefon. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Tror nok du dessverre må legge inn Windows på en maskin for å få brukt Nokia Softwaren. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Om du smeller opp vmware med en windows-installasjon så burde jo det fungere? Lenke til kommentar
adio Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Nokia sin software får du ikke in. Det finnes programvare for å synce mobil og pc på Linux også. (søk på freshmeat.net, og google). Jeg bruker ikke programvare. jeg monterer telefonen som alle andre disker og kopierer bare filene inn. Går fint som bare det. plugg inn telefonen, sjekk i dmesg hvilken device den er /dev/xxxx, og monter den med mount-kommandoen. Lenke til kommentar
slempike Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 KDE var redningen Var innkludert en Bluetooth OBEX Client Funker fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå