Perazzi Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Jeg skal kjøpe meg en trådløs telefon (hustelefon) og i den forbindelse lurer jeg på om man kan kjøpe en ekstra basestajon til telefonen slik at man kan ha en stasjon i f. eks kjellleren og en stasjon i f. eks 2.etg ? Noen tips til merke ? Endret 18. september 2006 av iggipop Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Tror nok det kommer veldih mye ann på de forskjellige merkene. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Denne vil kanskje fungere ? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=70264# Om jeg kobler basestasjonen til telefonuttaket i kjelleren, vil jeg da kunne sette opp den andre telefonen i f. eks 2.etg uten å måtte strekke kabel mellom enhetene ? Den andre telefonen skal vel i praksis ha kontakt med selve basestasjonen trådløst om jeg ikke tar helt feil? Endret 18. september 2006 av iggipop Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Siemens har gode trådløse telefoner. Begge telefonene er koblet (trådløst) til basen som står i telefonuttaket. Den andre er kun en ren ladestasjon og skal stå tilkoblet til et strømuttak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå