Gå til innhold

Nytt og bra headset til 400-500kr, hvilket?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe nytt headset ettersom mitt Sennheiser PC150 er ødelagt. Jeg trenger et headset med god lyd til både musikk, film og spill. Det må være til en pris helst under 500kr. Jeg skal kjøpe det når jeg får spart opp litt penger, men det er greit å vite hvilket jeg skal ha da.

Mvh Erling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sennheiser har jeg i alle fall gode erfaringer med. Har ikke testet disse selv, men har fått gode skussmål i prisguiden:

https://prisguiden.no/product.php?productId=16994

https://prisguiden.no/product.php?productId=16992

6892283[/snapback]

Noen som vet hvordan forskjellen på disse er? Er det noe grunn til at jeg bør velge den ene fremfor den andre?

Mvh Erling

Edit: post 500! :fun:

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar
Jeg har noen headsett ifra Icemat, ikke så dyre som sennheiser, men de er utrolig bra. Lette og gjengir lyd på en utmerket måte. Det er med mikrofon som ønsket.

6894895[/snapback]

Viss det er Icemat Siberia du tenker på er det uaktuelt. Hadde det for en stund tilbake men solgte det videre ettersom jeg var mer fornøyd med Sennheiser pc150.

Lenke til kommentar

Mitt PC 150 headsett ble også ødelagt for en stund siden, så jeg har tenk til å kjøpe et nytt headsett. Sennheiser virker som et veldig bra merke, men det er litt kjipt å kjøpe samme modell igjen...SÅ vet dere hva som egentlig er forskjellen mellom PC 150 og PC 160? Sånn bedre bass? bedre surround lyd eller hva? Er det eneste som er forskjellen frekvensen?

Lenke til kommentar
SÅ vet dere hva som egentlig er forskjellen mellom PC 150 og PC 160? Sånn bedre bass? bedre surround lyd eller hva? Er det eneste som er forskjellen frekvensen?

6896519[/snapback]

Leste dette på et dansk forum nå:

Jeg har/haft begge.

PC150 dækker ikke helt, samt den er mindre behagelig end 160.

PC160 dækker helt, bedre lyd, bedre ledning og mere behagelig.

Jeg ville nok ikke kjøpt pc160. Det blir som å kjøpe ett nytt pc150. Noen som har noen forslag til rundt 400-500kr?

Mvh Erling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...