knuthfk Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har en helt ny Dell Inspiron 6400 som er pent behandlet. Av en eller annen grunn vil ikke bokstaven "eks" virker. Det skjer ingenting når jeg trykker på den. Bokstaven "eks" altså. Dette har skjedd helt av seg selv. Kjenner det er en litt annen type motstand når jeg forsøker å trykke på den. Noen som kan forklare hvorfor? Evt hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 kjøp deg nytt tastatur http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310660 = verdens beste tastatur... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Sjekk at det ikke er noe skitt eller støv under tasten. Ellers ta kontakt med Dell. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Synes det hele er merkelig. Først var det 2-tasten som hengte seg opp (eller hva det var). Kjente ihvertfall endret motstand når jeg forsøkte å trykke på den. Det oppsto spontant og reparerte seg selv. Nå når jeg skal trykke på x-tasten går det bare fint. Uten at jeg har gjort noe som helst. Igår var det ikke snakk om å få noe tegn på skjermen uansett hvordan jeg lirket på tasten. Kan det være at tastaturet ikke sitter riktig montert. PCn er bare noen uker gammel og har knapt vært brukt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå