Galennei Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei, har en logitech trådløs optisk mus som begynner å bli en alvorlig plage. Den har en en tendens til å dra et par cm ut til sidene periodevis og dette medfører stor frustrasjon. Da vandringen til tider kan være 3 cm når den bare beveges 1 cm oppover.. Har skiftet batterie, renset linsen og musematten men det virker ikke som noe av dette hjelper, noen forslag? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har du prøvd flere musematter/underlag? Jeg testa en ICE-mat en gang. Noe jæ¤# dritt! Musa gikk omtrent alle veier bortsett fra den veien man bevegde den. Lenke til kommentar
Galennei Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Har ikke prøvd å bytta musematte, men har brukt samme matte i sikka ett år og det har ikke vært problemer før nå i det siste... Lenke til kommentar
mvmnt Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Har du brukt musa på din musmatte før, og ikke had problemer? Om det kom plutselig, så kan det være driverfeil \ laserfeil. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 hadde ikke overrasket meg om et lite hår stod foran optikken. hår har en merkelig tendens til å sette seg overalt, og jeg har opplevd flere ganger på musen min at et tynt lite hår har klart å plassere seg rett foran optikken, sånn at den skaper forstyrrelser tidvis når man flytter musen. ellers kan det være at det er på tide å bytte mus kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå