Snorre Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har tenkt til å kjøpe meg bærbar datamaskin (enda ikke hel bestemt meg for merke), og lurer da på en ting. Er det noen som vet omtrent når det kommer til å komme directx10-skjermkort til bærbare? Ville også være greit å vite når Vista kommer da DirectX10 tross alt kun blir å finne på Windows Vista. Det siste jeg hørte var at Vista ville komme ut alt mellom årsskiftet og sommeren 2007. Så hva er status forløplig? Dersom denne er meget feilpostet beklager jeg. Da kan noen kommer med et bedre forslag så flytter jeg den dit selv. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 DX10 kommer sammen med Vista, ca sommeren 2007. Grafikkort som støtter DX10 kommer vel rundt våren elns, G80? Regner med at Go - serien til bærbare kommer ganske raskt etter det. Don't shoot me if I'm wrong.... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 DX10 kommer sammen med Vista, ca sommeren 2007. Grafikkort som støtter DX10 kommer vel rundt våren elns, G80? Regner med at Go - serien til bærbare kommer ganske raskt etter det. Don't shoot me if I'm wrong.... 6889956[/snapback] Såpass lenge til. Jeg får vel overleve såpass lenge. Jo mer penger til datamaskin jo bedre får jeg Lenke til kommentar
inthemix Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Dx10 til sommern? Er vel rimelig å anta at Ati og Nvidia får klint ut de første versjonene av dx10 korta før jul, Vista kommer jo ut i januar. Hørt noe rykter om november på Nvidia sitt kort. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Dx10 til sommern? Er vel rimelig å anta at Ati og Nvidia får klint ut de første versjonene av dx10 korta før jul, Vista kommer jo ut i januar. Hørt noe rykter om november på Nvidia sitt kort. 6890530[/snapback] Men da er det ikke lenge å vente da Spørsmålet da er selvfølgelig når Vista kommer. For jeg gidder hvertfall ikke å kjøpe Vista utenom, det er skitdyrt. Kjøper jeg derimot bærbar hos Dell når Vista er kommet ut blir det jo mest sannsynligvis bundlet med PC-en (om ikke de kjører XP som standard og Vista som oppgradering). Vel, jeg får smøre meg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå