LaserMannen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Idag da jeg skulle slå på pcen, var det null liv i ethernetporten på hovedkortet(MSI K9N Neo), så skulle jeg montere en chipset kjøler, og etter jeg hadde satt den på fungerte plutselig ethernett porten(lys). Holder mitt hovedkort på å ta kvelden? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Kanskje nettverkskortet ikkje hadde kontakt med routeren/adsl-modemet akkurat då. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Det sjekket jeg, og det var det..lyste i porten som jeg var koblet til. Nå fryser pcen seg totalt og restarter. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Om det er trøbbel med brikkesettet på en eller annen måte, så er det ikke rar oppførsel. Oppstod dette plutselig? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Om det er trøbbel med brikkesettet på en eller annen måte, så er det ikke rar oppførsel. Oppstod dette plutselig? Hilsen, efikkan. 6890124[/snapback] Nei, som sagt virket ikke ethernet porten før jeg installerte kjøler. Edit: mulig det er chipssettet som ikke er skrudd helt på...virket ganske løst da jeg tok det fast..har ikke andre skruer. Vil det fungere å feste den med superlim elns? Endret 18. september 2006 av LaserMannen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Om det er trøbbel med brikkesettet på en eller annen måte, så er det ikke rar oppførsel. Oppstod dette plutselig? Hilsen, efikkan. 6890124[/snapback] Nei, som sagt virket ikke ethernet porten før jeg installerte kjøler. Edit: mulig det er chipssettet som ikke er skrudd helt på...virket ganske løst da jeg tok det fast..har ikke andre skruer. Vil det fungere å feste den med superlim elns? 6890132[/snapback] Chipsettet? Mener du at brikken var løs? Eller selve kjøleløsningen? Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Kjøleløsningen. Den er skrudd fast med 2 skruer som ikke gikk helt nedi. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Kjøleløsningen. Den er skrudd fast med 2 skruer som ikke gikk helt nedi. 6890800[/snapback] At det er to skruer er ikke uvanlig, men den skal sitte fast. Så det kan være at kjøleløsningen har hatt for dårlig kontakt og brikkesettet kan ha blitt skadet. Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Ok, får sjekke alt sammen imorgen, men apropos dette med lim: går det ann å feste kjøleribben med superlim? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå