STURM Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 du har vel en router?? det er boksen som står mellom telefonkontakten og maskinen din. Den får ip adresse fra isp'en (internett service provider) din. Så deler routeren din (sannsynligvis) ut ip adresse til din maskin igjen. ip'en som er på din maskin er det ingen utenfra som kan se. du må ha tak i ip'en på routeren sånn at den kan route trafikken til din maskin (derav navnet router). har du skjekket ip'en din nå?? Lenke til kommentar
Coney Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Det var bedre. Får kontakt, men port 21 er ikke åpen. Har du forresten Telenor ADSL eller Telenor kabel ADSL (eller hva de kaller det)? Lenke til kommentar
Zevz Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Som sagt, jeg har telenor ADSL. Bruker en router også. Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hehe - jeg har samme IP som deg når jeg går inn på http://www.whatismyip.com :wink: Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har ikke alle Telenor ADSL kunder ip 80.212.xxx.xxx?? Er ikke den 127.x.x.x. adressen til en av Telenor serverene?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå