sc0rpi0n Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Jeg fant ut av viften min fungerte fint. De på ford har ikke sett den enda . Men de trodde det var bryteren. Jeg kikket på bryteren. Og ledningene som er koblet på den,var litt oppspiste og sto fare for kortsluttning.. Er det derfor Vifta mi har stoppet virke?? Endret 25. september 2006 av sc0rpi0n Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 + at vifta mi er røket. jeg vet ikke hvordan jeg kan få skjekket om det er vifta elr termostaten som er røget. 6889704[/snapback] Ta av kontakta til vifta og prøv og sett strøm rett fra batteriet til vifta og se om den starter, vis ikke er den ødelagt Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Falskluft sjekker du med startgass. Spray rundt på diverse vakum-skjøter osv, rundt innsug osv. Hvis motoren endrer turtall har du muligens lekasje der... Lenke til kommentar
sc0rpi0n Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 takk:) det skal jeg prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå