Proxer Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei Jeg skal Kjøpet et Fulltower LianLi men jeg lurer på om det er noen her som vet hvor man kan kjøpe LianLi bortsett fra hos microplex.no Takk for alle svar. Mvh Proxer Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 netshop.no selger LianLi Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Og databutikken.no Hvorfor har du ikke sjekket prisguiden? =S Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Og databutikken.no Hvorfor har du ikke sjekket prisguiden? =S 6898435[/snapback] Prisguiden viser faktisk ikke alle stedene Lian Li selges. Ta 6070Bscand som eks. selges på hvertfall Microplex, Netshop og Databutikken. Det er bare de 2 sist nevnte som vises på prisguiden. Jeg vet ikke om noen andre steder enn de 3, der de selger Lian Li. Lenke til kommentar
web76 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Microplex er hovedimportør av Lian Li i Norge, så de fleste andre nettbutikker kjøper av Microplex... Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Netshop har vel alle tingene som Microplex selger bare mye billigere frakt.. Fordi jeg mener at Netshop eier Microplex. Hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Netshop har vel alle tingene som Microplex selger bare mye billigere frakt.. Fordi jeg mener at Netshop eier Microplex. Hvis jeg ikke husker feil 6917951[/snapback] Netshop kjøpte nettopp opp Microplex, derfor du finner stort sett alt Microplex har hos netshop, men ikke alt. (Da ville vel Microplex blir overflødig ..) Til trådstarter: Hvorfor vil du ikke kjøpe hos Micro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå