masty Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Navn/Merke:HTC TyTN PDA Norsk Binding:Uten abonnement Butikk:teleT.no Pris:6699 Test: pcworld.no Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 6.524 kr Hvis målet er billigst mulig.. for meg er det alltid viktig å legge på noen kroner for å vite at butikken gir meg servicen jeg ønsker å få hvis jeg får problemer. Velkommen til forumet forresten, har du telefonen selv? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hvordan er brukervennligheten til denne telefonen Har lust på den men lurer på hvordan det er å gå fra Sony E og Nokia til denne... Hva med Mp3 spilleren(duger den) og jeg har sett i en meny at det sto noe om radio i den(er det det??) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg synes Windows Mobile er en drøm å bruke... vil ikke tilbake til de vanlige! Den har ikke radio, men mp3-spilleren som er med er Windows Media Player. Liker du ikke den kan du enkelt laste ned en haug av programmer som støttes. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Hvor finner jeg programmer(bla ny mp3 spiller) til denne TyTn. Hva med skjermen, den har jo bare 65000 farger mot 260000 på de fleste andre!! Endret 25. september 2006 av Andynator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå