FuzzFuet Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei En kompis av meg kjøpte seg en Acer 5044WLMi for ikke så lenge siden, ca 2uker. I dag vare han og en annen ute en tur og de hadde PC'ene på når de dro, men når de kom til bake har begge skrudd seg av (kompisen har en Acer 2428AWXMi). Men nå vil den ikke starte vi setter i strøm, men ingen lamper eller noe indikerer på liv. Når vi setter i strøm'en i den blinker bare den grønne lampen på adapteren, det gjør den ikke på den andre bærbaren til kompisen. Hva er galt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Har dere prøvd med og uten batteri og strømledning? Kan det ha vært strømbrudd eller overspenning? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Har dere prøvd med og uten batteri og strømledning? 6890042[/snapback] Jepp, det har vi. Kan det ha vært strømbrudd eller overspenning? 6890042[/snapback] Strømmbrudd har det ikke vært, om det har vært overspenning aner jeg ikke, men jeg som har hybel i rommet ved siden av har ikke mærket noe til strømmbrudd eller overspenning i dag. Men det har seg slik at PC'en funker nå. Merkelige saker gitt Det skedde en gang før sa han, men da ventet han bare i 1-3min så funka det igjen. Det kan ikke være noe med adapteren siden den funka fint i den andre PCen (Acer 2428AWXMi) når PCen (Acer 5044WLMi) ikke funka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå