Gå til innhold

Zalman CNPS9500 til ASUS P5W DH?

hynatron

Anbefalte innlegg

Noen som vet om denne kjøleren funker på ASUS P5W dh deluxe kortet. Var på hjemmesida til zalman, men kortet sto ikke der, er bare litt usikker på om den er oppdatert til å ta med det kortet.

Eller har noen noen andre tips til en bra CPU-kjøler. Synes at idle varmen er litt høy her, ligger på rundt 60 grader, og HK ligger på 46 grader idle.

Endret av hynatron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om denne kjøleren funker på ASUS P5W dh deluxe kortet. Var på hjemmesida til zalman, men kortet sto ikke der, er bare litt usikker på om den er oppdatert til å ta med det kortet.

Eller har noen noen andre tips til en bra CPU-kjøler. Synes at idle varmen er litt høy her, ligger på rundt 60 grader, og HK ligger på 46 grader idle.

6889573[/snapback]

Glemte å si at det er en intel core duo E6600 prosessor

Lenke til kommentar
Jeg har en E6600 og P5W DH Deluxe med Zalmann 9500 kjøler. Ikke noe problem å montere.

6892861[/snapback]

Kult!

Hvordan har det blitt med luftgjennomstrømningen i kabinettet etterpå? Har lagt merke til på bilder at den Zalman'n blir liggende og omtrent blokkere for bakvifta.

Lenke til kommentar
Jeg har en E6600 og P5W DH Deluxe med Zalmann 9500 kjøler. Ikke noe problem å montere.

6892861[/snapback]

Kult!

Hvordan har det blitt med luftgjennomstrømningen i kabinettet etterpå? Har lagt merke til på bilder at den Zalman'n blir liggende og omtrent blokkere for bakvifta.

6908788[/snapback]

Blokkere bakvifta :dontgetit:

vifta øker jo luftstrømmen og blåser lufta med strømmen. det gjør i hverfall min. har 3cm mellom kjøler og bakvifta i mitt kabinett. blir sånn sug-trekk opplegg. kjeøler godt min Prescott 3.2 nede i 29C Idle (laveste hastighet)

Lenke til kommentar
Velkommen til varmehelvete mede C2D E6600.... Blir helt frustrert her, selv med en Scythe Ninja. Du finner en liste over hovedkort som passer på Zalman sine hjemmesider mener jeg...

6892379[/snapback]

Har en misstanke om at det er montøren det er noe feil med her ja .

Selv kjører jeg med std kjøler og ligger mellom 25 - 30 grader idle med romtemp på over 20 grader . :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...