AreMS Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei Faren min trenger ny mobil Det er diverse krav til mobilen: -Skal ha blåtann som han vil bruke til trådløst headsett mens han kjører -Litt stort tastatur som er lett å trykke på. -Det må også være litt simpel og lett meny og tastatur. Ikke noe kompliserte greier. -Taleoppringing, slik at han bare trenger å si navnet til den han vil ringe til. -Den MÅ være ganske billig. -Så må den også være solid, siden han mister mobilene sine ofte i bakken og knuser altid skjermen eller noe på den. -Han vil at mobilen skal være Nokia. Mobilen trenger ikke kamera Takker for alle svar Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei Faren min trenger ny mobil Det er diverse krav til mobilen: -Skal ha blåtann som han vil bruke til trådløst headsett mens han kjører -Litt stort tastatur som er lett å trykke på. -Det må også være litt simpel og lett meny og tastatur. Ikke noe kompliserte greier. -Taleoppringing, slik at han bare trenger å si navnet til den han vil ringe til. -Den MÅ være ganske billig. -Så må den også være solid, siden han mister mobilene sine ofte i bakken og knuser altid skjermen eller noe på den. -Han vil at mobilen skal være Nokia. Mobilen trenger ikke kamera Takker for alle svar 6889520[/snapback] Hm. Er vel flere å velge mellom. 6103, 6111 og 6131 har alle bluetooth og er vel rimelige. Hvor mye de tåler vet jeg ikke, men om han kjøper seg en veske for å ha i beltet beskytter det jo mot fall. Lenke til kommentar
AreMS Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Hei Faren min trenger ny mobil Det er diverse krav til mobilen: -Skal ha blåtann som han vil bruke til trådløst headsett mens han kjører -Litt stort tastatur som er lett å trykke på. -Det må også være litt simpel og lett meny og tastatur. Ikke noe kompliserte greier. -Taleoppringing, slik at han bare trenger å si navnet til den han vil ringe til. -Den MÅ være ganske billig. -Så må den også være solid, siden han mister mobilene sine ofte i bakken og knuser altid skjermen eller noe på den. -Han vil at mobilen skal være Nokia. Mobilen trenger ikke kamera Takker for alle svar 6889520[/snapback] Hm. Er vel flere å velge mellom. 6103, 6111 og 6131 har alle bluetooth og er vel rimelige. Hvor mye de tåler vet jeg ikke, men om han kjøper seg en veske for å ha i beltet beskytter det jo mot fall. 6889610[/snapback] Synes at 6131 ble litt for dyr for han. Så at det stod dårlige erfaringer om 6103 i prisguiden. Har de forresten taleoppringing? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 6125 er hakket billigere enn 6131. Er ikke store forskjellen annet enn skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå