cubastar Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Altså: Dell d420 eller zepto w6312! Vet at disse maskinene ikke er sammenlignbare på noen måter. Egentlig burde jeg kanskje tatt meg et valg om jeg har lyst på en liten søt sak eller et spillmonster som zeptoen er. Men det er vel akkurat der jeg sliter. Har jo forsåvidt en monster pc hjemme som takler alle nye spill så er jo ikke akkurat i nød på det området...selv om tanken på å kunne spille overalt er jo en morsom tanke. d420 har det jeg trenger av tilkoblings muligheter som feks dvi utgang, noe som ikke zeptoen kan skilte med. OG den er vanvittig liten å lekker. Ble egentlig litt frelst når jeg så denne videoen :::techeblog::. Og tanken på at jeg nesten kan ha den i baklomma er igjen en fristende tanke. Det eneste aberet jeg har til denne maskinen er selvsagt litt lav ytelse....men hadde jeg visst at den taklet programmer som Photoshop og Illustrator så hadde nok valget falt på den. Noen som har noen erfaring med dette? Dellen får jeg forresten også gjennom en Pc avtale på jobben så derfor virker denne ekstra fristende....selvsagt Hva ville dere valgt? Lenke til kommentar
cubastar Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 ingen som har noen meninger nei.... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) ingen som har noen meninger nei.... 6891463[/snapback] Lær deg regelen om bumping av tråd.... Endret 19. september 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå