parleur Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Er strålen plasser riktig? Farger? for mørkt? vet ikke om dette hører med på bildekritikk; (video a t-banen) Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Ganske bra... Har ikke peiling på bilder, men helheten var bra, og bildet var tøft. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Skal være ærlig å si at du burde fjerne den lens flaren der. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 18. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Skal være ærlig å si at du burde fjerne den lens flaren der. 6889411[/snapback] hvorfor det? hve er begrunnelsen? Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Skal være ærlig å si at du burde fjerne den lens flaren der. 6889411[/snapback] hvorfor det? hve er begrunnelsen? 6889429[/snapback] Jeg syns den på en måte ødelegger bilde. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Skal være ærlig å si at du burde fjerne den lens flaren der. 6889411[/snapback] hvorfor det? hve er begrunnelsen? 6889429[/snapback] Fordi den ser billig og ettermontert ut. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Den lens flaren der burde fjernes umidelbart, eller gjøres noe med. Den så veldig plastisk og fake ut Lenke til kommentar
parleur Skrevet 18. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Noen tips om hva som kan være med på å gjøre bildet slik at det ser ut som vogna kjører i stooor fart da? Noe annet enn denne lyset fra ps? er takknemlig for svar Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 I PS: -Kopier bildet til et parallelt layer -Øk canvas size mot venstre til det dobbelte. -Følg linjene langs T-banen utover og finn forsvinningspunktet der de møtes. Marker det punktet i et tredje layer, så nøyaktig du kan. -Roter øverste layer 180 grader rundt dette punktet -Flatten image -Velg t-banen, både den opprinnelige OG speilbildet, ikke noe annet rundt. Det er viktigst å være nøyaktig i originalbildet som står rett vei. -Når du har en god selection, bruk radial blur (tror jeg). Eller et distort-filter som gnir utover fra sentrum i alle retninger. - Vips, så skulle banen se ganske kjapp ut. Beskjær til originalutsnittet igjen. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 18. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Tusen takk "onkel"! ps = paint shop pro? Skjønner hva du mener og skal prøve meg frem på Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Post resultatet da. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Photoshop, går eg ut i fra. Går sikkert an i PSP også. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Tusen takk "onkel"! ps = paint shop pro? Skjønner hva du mener og skal prøve meg frem på 6891207[/snapback] Photoshop regner jeg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå