hq333 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 heisann trenger virkelig hjelp på dette her. pcen er veldig treg og lager masse støy, selv om den egentlig, i utgangspunketet, ikke skal gjøre det. jeg frykter det er virus, spyware etc som forårsaker dette. så jeg lurte på om dersom jeg gjør recovery på pcen, vil viruset og alt søppel, som ødelegger maskinen, forsvunne for godt? takk på forhånd Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Om du har en recovery disk eller CD så vil nok system disken din bli slettet og installert på nytt, med orginal programvare og drivere som maskinen bruker. Men som sagt så mister du all info du har på disken Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Og før sikkerhetsoppdateringer er lagt inn er du fritt vilt for mange virus/trojanere/malware som hele tiden leter etter usikre PCer. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hvis du frykter for virus og lignende kan du begynne med å legge ut en hijackthis logg så skal jeg se om jeg finner noe snusk. Angående bråket. Har du sett etter om det er mye støv i pcen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Recovery vil ofte sette tilbake alt til slik den var da den var ny, altså alt som ikke var der blir fjernet. Men du vil også miste alt du har lagret, så ta kopi av det. Støy har nok lite med spyware eller virus og gjøre. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå