jke Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har sett på hifiklubben sin side og har tenkt å kjøpe meg cerwin vega høyttalere. Lurte på hvilken serie er best?Den nye eller den gamle? Kan noen gi meg en anbefaling på en forsterker derfra som funker bra med 12\15 tommer front høyttalere og ellers resten av høyttalerne i 5.1? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Kommer litt ann på hvilke av CV'ene du skal ha da og hvor mye penger du har å bruke. Siden du skal ha 5.1 anlegg med CV må du ha en kraftig forsterker. NAD T773v3 eller en H/K AVR 635 (ca midt på siden) Endret 18. september 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
jke Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Kommer litt ann på hvilke av CV'ene du skal ha da og hvor mye penger du har å bruke. Siden du skal ha 5.1 anlegg med CV må du ha en kraftig forsterker. NAD T773v3 eller en H/K AVR 635 (ca midt på siden) 6889560[/snapback] nok med penger til cv. tenker på 15 tommerne helst, men d jeg lurte mest på er om den gamle serien er best eller den nye? Endret 18. september 2006 av jke Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Mener du forskjellen på CERWIN-VEGA_VE-15F og CERWIN-VEGA_CLS-15 Jeg er ikke noe fan av CV så jeg vet ikke hvem som er best. Ville egentlig gått for VE-15F, men det er kun fordi den ikke har horndiskant. Og fordi den ser penere ut enn CLS serien. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Du må gå og høre dem i butikken. Så kjøper du de du liker best. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg ville ha gått for cls-serien (Har hørt begge og liker best lyden i CLS-serien), om jeg først skulle ha kjøpt CW, men ærlig talt ville jeg ha godt for et helt annet merke om jeg først skulle ha kjøpt noe til middels sum. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 eventulet bare drite i hele cv søplet og se på ordentlige høytalere Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 eventulet bare drite i hele cv søplet og se på ordentlige høytalere 6956727[/snapback] Det var nok en god idè Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Stemmer for den jeg også.. CV er bra hvis man skal spille veldig høyt og ha veldig mye bass. Altså massiv lyd. MEN hvis du skal bruke det i hjemmekino er det elendig. SKIKKELIG elendig. grøtete lyd og alt. Det er party høyttalere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå