Heroes Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) heia. jeg har holder på og oppgradere nettverket mitt til ADSL 2 med 20mbit linje og trenger en god ruter..det er en ting jeg ikke kan så mye om så en god ruter hadde vært topp om noen vet om noen... med pris helst ikke over 1000 kr kan kansje gå så høyt som 1100 kr:D tusen takk skal dere ha:D kjøper gjennom nexgentel Endret 18. september 2006 av heroes Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) hvordan er detn? har du hørt mye bra om den har du den selv? Endret 18. september 2006 av heroes Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) denner er N trådløse kort...ingen i familien som har det..noe vits og kjøpe den da? hva med denne er åssen er den? http://prisguide.hardware.no/product.php?productId=20081 Endret 18. september 2006 av heroes Lenke til kommentar
snarius Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Nei har ikkje noko erfaring med den, men har høyrd at den skal vere ganske bra. Den er bakoverkompatibel, så du kan bruke trådlause nettverkskort som er treigare enn 300 Mbps, men det er i grunn ikkje vits med mindre du har tenkt å skaffe deg nokon slike kort. Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 hmm du har en veldig godt poeng....er denne rutern stabil? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har hørt mange dårlige erfaringer om denne routeren. Ville heller anbefalt deg en Linksys WRT54GL. Mange muligheter med denne routeren, dessuten er den dønn stabil Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 vel takk for hjelpen da går jeg for den:D blir deilig med et nytt nettverk er vandt med 1,5mbit linje..så vill ha en STOR forskjell nå med 20mbit linje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå