Gjest member-101642 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hva mener dere om dette bildet? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 LItt usikker på hva jeg synes om komposisjonen men jeg vet heller ikke helt hvordan den kunne vært gjort annerledes... Ellers et flott bilde med sterke farger og dramatisk natur! Har du behandlet det mye i etterkant? Syntes himmelen var veldig fargemettet...? Tommy Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Slenger inn originalen, rett fra kamera Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Synes mange ting i komposisjonen gjør seg bra - så sant det er hytta I TERRENGET som er motivet, og ikke hytta i seg selv. Men bakgrunnen bak hytta er litt forstyrrende. Pokkers natur, full av stein jo! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg får litt postkortfølelse. Fint bilde. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 synes var veldig bra jeg også! fine farger og fin eksponering! Lenke til kommentar
perottol Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Blikket blir dratt mot den vollen med stien til høyre, og vil følgelig se mer. Er rett og slett nyskjerrig på hva som er på høyresiden der, men får aldri se det. Synes at dette skaper en uro i bildet. Flott motiv, landskap, fjell og farger. Føler kanskje at det er mye mer å hente i komposisjonen. Kunne nok ventet på en litt lavere sol også, fått litt varmere belysning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå