Gå til innhold

Skjermkort integrert i Hovedkort..

OleDole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-30 18:00, skrev Jannis-15:

som regel sitter det i et GF2 MX200/400 kort etc.

det holder til bildebehandling og eldre spill, men jeg anbefaler sterkt at du kjøper et nytt GF3/4 (IKKE mx serien!) og setter i, etter min mening holder et GF2 mx kort så vidt til Kabal..
:grin:

Hva slags kabal spiller du da gutt?

Lenke til kommentar

Enig. Nforce hovedkortene holder til folk som ikke skal spille mye, eller spille de aller mest krevende spillene. Kommer litt an på hvor mye penger du skal legge i maskinen. Har du råd så kjøp deg et vanlig skjermkort. Hvis ikke så kan du jo alltids gjøre det senere, da får du mer for pengene (Om et par måneder altså, eller mer)

Lenke til kommentar
Quote:

Mitt behov er hovedsaklig noe PhotoShopping, Spilling (ikke noe hardcore behov) og Vanlig bruk.

Til photoshop og vanlig bruk holder det i lange baner med integrert skjermkort. Det kommer helt an på hva du mener med spilling. Har du noen eksempler på spill du bruker eller har tenkt å bruke?
Lenke til kommentar

THPS3 er spillbart på GF2, men da kommer du ikke stort høyere en 640*480 om du vil ha det til å gå flytende (60FPS+), selv begynner jeg å slite i 1280*1024..

til han litt over: hva slags kabal jeg spiller? hehe, si det.. :razz:

ps: skal du spille GTA3, Doom3, Mafia etc kommer du ikke spess langt med et GF2 mx kort.. :wink:

Edit: nei, du kan oppgradere til nyere kort nor som helst så lenge du sørger for at HK har en AGP port.

Asus A7V133-c

AMD Athlon XP 1800+

768Mb SDRam

Asus GeForce4 Ti4400 128Mb

25Gb hd 5400rpm

SB Pci 64

LG CDRW 40*12*40

3DMark 2001se: 9324

http://home.no.net/pcdude

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-10-30 18:42 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Det er jo selvfølgelig ikke noe problem å kjøpe nytt skjermkort senere hvis behovet ikke dekkes?

Bare pass på at du ikke kjøper hk med kun pci.

Min anbefaling er ASUS A7N266-VM M.ATX kort med nForce. 4xAGP + 3PCI. 6USB. LAN. Lydkort.

(built-in Dolby Digital (AC-3) Encoder! Support DVI & TV-OUT via add-in card.)

Koster vel i dag ca 750,- Mye for pengene.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-31 00:33, skrev karl hungus:

ja, det kortet er masse for gryna!

kj¢pte det til min fars nye maskin, det er grisebillig og tar ddr-ram, har til og med nettverk!

Har et slikt kort montert i et CoolerMaster desktop kabinett i stua. Vart positivt overrasket da den digitale utgangen faktisk virket... -som den ikke skulle det :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...