Khalifen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Heisann, jeg ser etter noen nye propper siden mitt Sennheiser PMX60 knakk, og det begynner å miste lyden. Jeg har helst lyst på propper, og helst til under 300kr. Kan gå opp til 500kr, men helst ikke. Jeg har også ingen problemer med å bestille fra utlandet siden jeg har hørt at noen Sharp-plugger var gode til prisen? Takker for hjelp Og nei, ikke tenk på å anbefale Koss Porta Pro. De er grusomme Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har hørt noe om at disse skal være bra Sony MDR-EX51LP Eller så har du jo Koss Spark Plugg disse har jo fått mye skrit av fagpressen Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Skjønner ikke at folk seriøst kan anbefalle koss sine "plug"-propper, de suger! Lenke til kommentar
............... Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Skjønner ikke at folk seriøst kan anbefalle koss sine "plug"-propper, de suger! 6900358[/snapback] vel tydelighvis ikke siden de annbefaler dem.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har fått et tilbud på Sennheiser PMX 60, de samme som jeg har hatt, til 200kr. Burde jeg slå til? Så også at Skullcandy har noen propper. Smokin' Buds. Er de noe særlig? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Skjønner ikke at folk seriøst kan anbefalle koss sine "plug"-propper, de suger! 6900358[/snapback] Det er en persons mening. Det er vel ikke uten grunn de har fått bra i div tester da Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Skjønner ikke at folk seriøst kan anbefalle koss sine "plug"-propper, de suger! 6900358[/snapback] Det er en persons mening. Det er vel ikke uten grunn de har fått bra i div tester da 6901395[/snapback] Enig. The plug eier! Er utrolig støyisolerende, som fører til at lydkildens volum kan justeres ned, og spare batteri. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Støtter anbefalingen av SONY proppene, de scorer bra i tester, og jeg er veldig fornøyd med lyden. De isolerer veldig bra, samt at de kommer med 3 størrelser på gummiproppen, så den burde passe til alle mulige ører. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Det kan være noe annet enn plugger. Er egentlig litt skeptisk, men har sett flere som er ganske gode. Har PMX60, og har fått et tilbud på noen til 200kr. Er ganske fornøyd med de, og tilbudet frister. Men flere forslag? Hvordan er f.eks. Skullcandy sine "Smokin' Buds"? Har de for mye bass? Musikken jeg hører på er for det meste Metal. Band som Stonegard, Windir, Finntroll, Deathstars ol., men det går også i Tom Waits og Pink Floyd. Trenger noe som funker bra til alt dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå