MrL Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Vurdere å laste ned RC1 Versjonen av vista, har så lyst tgil å prøve den ut. Men har hørt mye dårlig om den også. Er f.eks. norton problemet fixet nå? Min pc. Intel pentium 4 2.02 ghz 512 mb ram Geforce 440 MX 64 MB 80 GB harddisk.. Ikke mye å skyte av akkurat, tror dere pcen min vil slite med å kjøre vista? Eller bør jeg prøve den ut? Håper på svar Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Med så lite RAM, vil nok ting ta litt tid i Vista. Testa RC1 på en maskin med dobbelt så mye RAM, og det funker ok...men skulle nok hatt litt mer. Men at Norton har problemer med Vista (eller omvendt) burde da ikke bety noe. Finnes jo mange bedre alternativer. mvh Pantera Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Om du slår av "aero" så vil det nok gå greit, men det vil gå tregere enn XP. Du kan godt prøve det ut, men jeg anbefaler ikke at du bruker det som hovedsystem. Opprett en egen partisjon, så har du Vista i tillegg til det systemet du kjører i dag. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Du kan godt teste det ut, men jeg ville ikke brukt det på den maskin konfigurasjonen der. Det blir alt for dårlig. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Takk for svar. Tror nok jeg venter til jeg for ny PC ja. Vil ikke få noe bra Vista opplevelse på den pcen der alikevel.. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 du kan sjekke din pc med " Windows Vista Upgrade Advisor RC." http://www.microsoft.com/windowsvista/getr...or/default.mspx lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå