ChrisAndre Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Hei! Jeg vil kjøpe en ny PC og har noen krav til den da jeg vil den skal være "perfekt". Den skal være: - bærbar - MINST 60 GB harddisk, men helst rundt 100 - Minne på 1024 mb (512 går vel om jeg må) - Kraftig prosessor - Bra skjermkort som støtter Transform & Lightning - gjerne kortleser, men ikke absolutt must - gjerne IR, men heller ikke noe must Og ikke over 9000, da går jeg fulstendig konkurs! Jeg har funnet flere PCer som delvis oppfyller disse kravene til 6000-7000, men det er alltid ett av de 5 første kriteriene som mangler! Grunnen til kriteriene mine er at jeg vil kunne behandle store filer og redigere filmer, samt spille WOW og The Sims 2 med flere tilleggspakker, helt uten problemer (Noe som faktisk skal noe til for - TS2 krever faktsik ganske mye for å drives uten å hakke eller henge seg opp) Håper dere kan hjelpe meg å finne en PC som passer meg! På forhånd takk! Endret 18. september 2006 av Kreeeisi Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Her er et forslag: Asus A6T 9098 kr for gode spesifikasjoner. Da får du en ganske god pc som klarer spill godt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
ChrisAndre Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Har ikke hørt om noen av de der butikkene, og vil kjøpe fra et sted jeg kjenner til. Jeg søkte på komplett men der kosta den over 10 000. Men de hadde en modell der som het A6F, kunne den være bra? Litt billigere utgave. Eller A6Km, enda billigere.... På Asus sine nettsider står det om denne "total gaming power on the go" - det må jo være et bra tegn? Hva tror dere om disse? Endret 18. september 2006 av Kreeeisi Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har ikke hørt om noen av de der butikkene, og vil kjøpe fra et sted jeg kjenner til. Jeg søkte på komplett men der kosta den over 10 000. Men de hadde en modell der som het A6F, kunne den være bra? Litt billigere utgave.Eller A6Km, enda billigere.... Hva tror dere om disse? 6888998[/snapback] A6F har Intel GMA 950, og er helt uegnet til spilling.A6Km vil klare enkle spill greit, Sims vil gå fint, WoW sikkert brukbart, men ikke så mye mer. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
ChrisAndre Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Redigerte innlegget mitt og la till dette: På Asus sine nettsider står det om denne "total gaming power on the go" - det må jo være et bra tegn? -- men før jeg var ferdig hadde jeg fått svar. Vil A6Km kunne redigere filmer og slikt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Vil A6Km kunne redigere filmer og slikt? 6889206[/snapback] Selvsagt, om du har riktig programvare. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
ChrisAndre Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Hva er forskjellen på A6Km, og A6Vm? Noen som har handlet hos PS DATA før? Er de pålitelige? Endret 18. september 2006 av Kreeeisi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå