Serqevx Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har en maskin med win95 som skriverdeling server...denne har jeg ikke koblet annet enn tastatur på, orker ikke skru av på "ordentlig" måte. Vil derfor ha bort scandisk tingen som kommer når jeg skrur av ved hjelp av knappen. Hvordan, er spørsmålet Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 start->avslutt->slå av... :razz: tar jo ca 2 sek, så hvorfor gidder du ikke...? tror du må redigere registeret eller noe, husker ikke helt... Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 tror det er en lije i msdos.sys som det skal stå noe med "autoscandsk=0" (1=enable, 0=disable) søk etter fenomenet på google, så finner du exact hva du kal klemme inn.. == )) Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Ugyldig oppføring i MSDOS.SYS autoscandsk=0".....Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 fant ut...var autoscan=0! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå